BEAUTY REVIEW: AMELIE HANDMADE BEAUTY & ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

27.2.18

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook


Σήμερα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα της Amelie Handmade Beauty, τα οποία ανακάλυψα τον τελευταίο καιρό και έχω κυριολεκτικά λατρέψει! Και τι να μην λατρέψεις άλλωστε! Το περιποιημένο κουτάκι στο οποίο ήρθαν; Την υπέροχη συσκευασία τους; Ή το μεθυστικό, υπέροχο άρωμά τους;

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά τι λέτε;

Ας ξεκινήσουμε με λίγα λόγια για την Amelie Handmade Beauty όπως μας συστήνεται η ίδια στο ιδιόγραφο σημείωμά της που συνόδευε την παραγγελία μου.

"Μικρή θυμάμαι λάτρευα να κρυβοκοιτάζω τη μαμά να ανακατεύει διάφορα υλικά που κρύβονταν στο ντουλάπι ή στο ψυγείο. Ελαιόλαδο, βάλσαμο, μέλι ... και μετά να τα απλώνει ευλαβικά σε πρόσωπο και σώμα. Να ανακατεύει υπομονετικά το μυρωδάτο βιολογικό μείγμα που θα γινόταν σαπούνι σε μερικούς μήνες και να κόβει σε μικρά κομμάτια το μελισσοκέρι που της είχε δώσει η γιαγιά. 
Στο σπίτι μας, η φύση μας είχε χαρίσει απλόχερα τα καλύτερα της δώρα. Η μυρωδιά της φρέσκια λεβάντας, του χαμομηλιού, του φασκόμηλου, γαργαλάει ακόμα τα ρουθούνια μου και με μεταφέρει τότε ... 
... Από εκείνη την εποχή μέχρι τώρα, οι συνταγές της μαμάς βρήκαν θέση στη ζωή μου και στολίστηκαν με τη γνώση του τώρα! 
Μυστικές συνταγές, βιολογικά έλαια, μυρωδάτα αιθέρια έλαια και μια αγκαλιά γεμάτη αγάπη. Τα συστατικά της Amelie Handmade Beauty. 
Ένας ολόκληρος κόσμος φυτικής ομορφιάς ξεδιπλώνεται μπροστά σου. Αλχημείες κρυμμένες σε μικρά βαζάκια, υπόσχονται να σε μυήσουν σε ένα διαφορετικό - απαλλαγμένο από χημεία και αμφιβόλου προελεύσεως συστατικά - κόσμο. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ορισμούς, λέξεις, συνταγές που γνωρίζουμε εδώ και χρόνια. Φυτικά καλλυντικά που στο όνομά τους ορκίζονται αιώνες τώρα οι γιαγιάδες μας. 
Σειρά σου! 
Καλωσήρθες στον όμορφο κόσμο της Amelie Handmade Beauty"

Έχοντας ήδη τις καλύτερες εντυπώσεις από το ελαφρύ γαλάκτωμα & σώματος με Βιταμίνη Ε, αμυγδαλέλαιο και σταφυλοκουκουτσέλαιο της σειράς Xmas Mood, ήθελα οπωσδήποτε να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα και έτσι μετά από πολύ σκέψη - γιατί η αλήθεια είναι ότι τα ήθελα όλα! -  έκανα την παραγγελία μου.

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Αρχικά ας μιλήσουμε για την εξυπηρέτηση, η οποία ήταν άψογη. Η επικοινωνία ήταν γρήγορη και άμεση. Οι όροι για τις παραγγελίες ξεκάθαροι και απλοί. Η παραγγελία μου έφθασε με courier μέσα σε 4 ημέρες (συμπεριλαμβανομένου και του ΣΚ!). Τα πάντα περιοποιημένα, τυλιγμένα προσεκτικά και μάλιστα από το πακετάκι δεν έλειπε και ένα μικρό σαπουνάκι-δώρο αλλά και 2 προϊόντα σε συσκευασία γνωριμίας.

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Το κερασάκι της τούρτας; Το μεθυστικό άρωμα που πλυμμυρίζει τα ρουθούνια σου μόλις ανοίξεις το κουτί ... και ναι ... για 1-2 ημέρες άνοιγα το κούτι χωρίς λόγο έτσι απλά για να το μυρίσω!

Ας περάσουμε στα προϊόντα τώρα, που είναι το ζουμί της υπόθεσης.

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Ένεκα το καλοκαίρι που πλησιάζει, ένεκα η άτιμη η ζωή ... το πρώτο πράγμα που επέλεξα ήταν το "Bye-Bye Κυτταρίτιδα", ένα απολεπιστικό (scrub) σώματος για συχνή χρήση, μυστική συνταγή της Amelie που υπόσχεται να καταπολεμήσει την κυτταρίτιδα. Το χρησιμοποιώ εδώ και μια εβδομάδα και αν και δεν έχω δει ακόμα εμφανή αποτελέσματα (είναι μικρό το χρονικό διάστημα) είναι πολύ φιλικό με την επιδερμίδα χωρίς να την κοκκινίζει και να την αφυδατώνει. Επιπλέον έχει ευχάριστο άρωμα αναζωγόνησης - αλλά δεν θα σας πω τι είναι - είπαμε είναι "μυστική συνταγή"!

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Τι να πει κανείς για το Kiss me now! Lip Balm σε μορφή roll on; Το αγάπησα όχι μόνο εγώ αλλά και τα παιδιά μου. Τώρα τον χειμώνα που τα χείλη μας σκάνε από το κρύο, αυτό χρησιμοποιούμε όλοι! Περιέχει λάδι καρύδας και κερί μέλισσας και το δικό μου επέλεξα να έχει άρωμα ρόδι. Είναι σούπερ ενυδατικό και επανορθώνει τα σκασμένα χείλη σε χρόνο μηδέν. Φροντίζω να το χρησιμοποιώ το βράδυ, πριν κοιμηθώ και το άλλο πρωί η εφαρμογή του ματ κραγιόν μου γίνεται παιχνιδάκι! Στην επόμενη παραγγελία μου θα πάρω σίγουρα 1-2 ακόμη για την τσάντα μου αλλά και για την κόρη μου, η οποία μου το κλέβει συνέχεια.

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Στην παραγγελία μου, η Amelie είχε την καλοσύνη να συμπεριλάβει και 2 προϊόντα σε συσκευασία γνωριμίας. Το πρώτο ήταν ένα ελαφρύ γαλάκτωμα χεριών & σώματος με άρωμα Big Bubble - το οποίο με γύρισε πίσω στα παιδικά μου χρόνια - με αμυγδαλέλαιο, βιταμίνη Ε και σταφυλοκουκουτσέλαιο. Χαρίζει πλούσια ενυδάτωση στη στιγμή και απορροφάται άμεσα χωρίς να αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας. Έχει βρει και αυτό τη θέση του στο κομοδίνο μου για μια γρήγορη beauty session πριν τον ύπνο.

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Συνεχίζω με το Happy Body Scrub, το οποίο η Amelie είχε επίσης την καλοσύνη να συμπεριλάβει σε συσκευασία γνωριμίας. Ένα χαρούμενο απολεπιστικό σώματος με αμυγδαλέλαιο, άλατα Μεσολογγίου και ζάχαρη. Το συγκεκριμένο θα το βρείτε σε πολλά χρώματα και αρώματα, το δικό μου είναι με άρωμα Lilly που κυριολεκτικά με ξετρέλανε - θα παραγγείλω σίγουρα και το αντίστοιχο body oil για να το συνδιάσω! Είναι εύκολο στη χρήση, απλώνεται πανεύκολα χωρίς να τρέχει και ξεβγάζεται το ίδιο εύκολα, αφήνοντας στο δέρμα μια μεταξένια απαλότητα.

Beauty Review: Amelie Handmade Beauty & Giveaway | Ioanna's Notebook

Η αλήθεια είναι ότι τα λόγια είναι λίγα για να περιγράψουν πόσο υπέροχα είναι τα προϊόντα της Amelie. Προσεγμένες συσκευασίες, υπέροχα αρώματα, το σημαντικότερο όμως από όλα είναι ότι πρόκειται για φυτικά προϊόντα χωρίς χημικά και βλαβερά πρόσθετα και κατ' επέκταση πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε με σεβασμό, αφού δεν τους αρέσει ούτε η ζέστη ούτε τα μικρόβια. Όλες οι συσκευασίες συνοδεύονται από μικρές σπατουλίτσες για την χρήση τους και πρέπει να καταναλωθούν φρέσκα και λαχταριστά!

Καλώς σε βρήκαμε Amelie Handmade Beauty! Ευχαριστούμε που μας δέχθηκες στον όμορφο κόσμο σου!

Email: amelie-handmadebeauty@hotmail.com


You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr