OUTFIT OF THE DAY: ΤΡΟΠΙΚΑΛ ΦΟΡΕΜΑ // TROPICAL STYLE SHIRT DRESS

6.8.18

Outfit of the day: Tropical shirt dress | Ioanna's Notebook

(scroll down for English)

Καλημέρα και Καλή εβδομάδα! Ελπίζω να διαβάζετε τη σημερινή ανάρτηση από κάποια παραλία ή τουλάχιστον να ετοιμάζετε τις βαλίτσες σας για διακοπές όπως εγώ! Anyway (όπως λένε και στο χωριό μου) τελευταία συνειδητοποίησα ότι έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία μου outfit ανάρτηση - νομίζω ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του χειμώνα "έβαλα" μερικά κιλά και η αυτοπεπίθησή μου ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα - αλλά όταν μοιράστηκα αυτό το outfit στα Instagram Stories πολλές φίλες με ρώτησαν γι' αυτό, και έτσι αποφάσισα ότι του αξίζει μια θέση και στο blog.

Τα τροπικά μοτίβα "φωνάζουν" καλοκαίρι και το συγκεκριμένο φόρεμα έχει ένα υπέροχο μοτίβο που το κάνει ιδανικό για το καλοκαίρι. Αυτό το φόρεμα έχει το πιο απαλό ύφασμα (βαμβάκι) και είναι ελαφρύ και δροσερό. Παραδέχομαι ότι το φοράω πολύ συχνά τελευταία, με κάθε ευκαιρία. Στο γραφείο, σε διάφορες εκδηλώσεις ακόμα και σε βάπτιση το έχω φορέσει. Το καλύτερο απ' όλα είναι ότι αλλάζοντας μόνο τα παπούτσια και τα αξεσουάρ, αυτό το φόρεμα μπορεί να φορεθεί όλες τις ημέρες και ώρες.
Outfit of the day: Tropical shirt dress | Ioanna's Notebook
Φόρεμα: Zara // Παπούτσια: CG // Γυαλιά: Hawkers // Σκουλαρίκια: Folli Follie

Πρόσφατα η αγαπημένη μου φίλη Έλενα (Busy Mama's Corner) με προσκάλεσε να την συνοδεψω σε ένα υπέροχο Girls Pool Party που διοργάνωσε το Yes-i-do και η Lierac Hellas και δεν έχασα την ευκαιρία να φορέσω το αγαπημένο μου τρόπικαλ φόρεμα. Το συνδύασα με τα χρυσά σανδάλια μου, λευκή τσάντα και τους αγαπημένους μου ροζ χρυσούς κρίκους.

Το φόρεμά μου είναι από τα Zara και δυστυχώς είναι out of stock αλλά δεδομένου ότι τα τροπικά μοτίβα είναι πολύ δημοφιλή φέτος, παρακάτω έχω επιλέξει μερικά κομμάτια από τα αγαπημένα μου καταστήματα που κέντρισαν το ενδιαφέρον μου.

Hello! I hope your week is off to a good start and you are reading this somewhere enjoying sun and sea! Anyway, I haven’t done much of an outfit posts recently - that probably has to do with the fact that I’ve gained some weight during winter and I didn’t feel confident enough to share any photos of me – but when I’ve shared this outfit on my Instagram Stories a lot of you have asked about it so I’d thought it would be a good idea to share it on the blog too. 

Tropical style prints scream summer and this shirt dress has a beautiful tropical print that’s perfect for summer and holidays. It has the softest fabric ever (pure cotton) and it’s quite light and fresh. As a matter of fact, this dress is on rotation this summer. I’ve worn it at the office, at press events … even at a baptism party. Best of all, by switching shoes and accessories this dress can take you from day to night, from work to party. 
.
Outfit of the day: Tropical shirt dress | Ioanna's Notebook
Dress: Zara // Sandals: CG // Sunglasses: Hawkers // Earrings: Folli Follie

Recently I was invited to a girls pool party and I’ve styled this tropical shirt dress with my gold flat sandals, a white tote bag and my favorite rose gold loop earrings. My dress is from Zara and unfortunately is out of stock but since tropical prints are a big trend this summer I am linking below some of the dresses I also love from my favorite stores.


Outfit of the day: Tropical shirt dress | Ioanna's Notebook

Have fun! 

You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr