5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΛΕΙΣΑΙ // 5 FITNESS TIPS TO HELP YOU STAY MOTIVATED

24.1.18

Photo by Redd Angelo on Unsplash
(scroll down for English)
Η άθληση ήταν πάντα ένα αναγκαίο κακό. Ποτέ δεν την αγάπησα, ποτέ δεν κατάφερα να τηρήσω ένα από τα πολλά προγράμματα γυμναστικής. Αν και προσπαθούσα, ποτέ δεν έβρισκα το κίνητρο να συνεχίσω και πάντα η συνδρομή μου στο γυμναστήριο κατέληγε να είναι "πεταμένα λεφτά". Παρόλ' αυτά σίγουρα έχετε ακούσει ότι όσο περνούν τα χρόνια τα πράγματα αλλάζουν και γίνεται εξαιρετικά δύσκολο να διατηρήσεις το σώμα σου, ειδικά μόλις μπεις στα 30-40 (ας μην συζητήσουμε για την κλιμακτήριο καλύτερα!). 
Λίγο λοιπόν το γεγονός ότι διανύω το 41ο έτος της ηλικίας μου πάνω στη Γη (κοινώς μας πήραν τα χρόνια!) χτύπησε ο συναγερμός ... ποτέ δεν είναι αργά άλλωστε. 

Έτσι λοιπόν μετά την ανάρτηση με όλα τα όμορφα αθλητικά ρούχα, σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μερικές μικρές συμβουλές που προσωπικά με βοηθησαν πολύ στο να αρχίσω να αθλούμαι 

1. Εφοδιάσου με όμορφο (και καλής ποιότητας) αθλητικό εξοπλισμό 


Μέχρι πρόσφατα συνήθιζα να μην ξοδεύω πολλά χρήματα σε αθλητικά ρούχα ή εξοπλισμό. Ειδικά όσον αφορά τα ρούχα, συνήθως φορούσα μια παλιά φόρμα και ένα απλό ζευγάρι παπούτσια που είχα από πάντα, με αποτέλεσμα να μην αισθάνομαι ούτε όμορφα ούτε να έχω αρκετή αυτοπεποίθηση ώστε να πεισθώ ότι μπορεί τελικά να τα καταφέρω. Ευτυχώς τώρα πια τα πράγματα άλλαξαν. 1-2 σετ όμορφα αθλητικά ρούχα και 1 ζευγάρι όμορφα παπούτσια είναι ότι πρέπει για να δεις την άθληση αλλιώς. Επιπλέον αυτόν τον καιρό, φοράω πολύ πιο συχνά αθλητικά παπούτσια στο καθημερινό μου ντύσιμο οπότε κάνω και απόσβεση! 

2. Σταμάτα να κοιτάς τη ζυγαριά

Η ζυγαριά μου χάλασε και ποτέ δεν την αντικατέστησα και ήταν το καλύτερο που έχω κάνει έως τώρα! Καμιά φορά δεν είναι τα κιλά αλλά η όλη διάθεση, το φούσκωμα, η ενέργεια. Μην ξεχνάς ότι το χάσιμο πόντων δεν συνοδεύεται πάντα και από χάσιμο κιλών. Σταμάτα λοιπόν να κοιτάς την ζυγαριά και επικεντρώσου στην διατροφή σου. Όταν π.χ. τρώω "βρωμιές" το καταλαβαίνω αμέσως ... φουσκώνω και αισθάνομαι την ενέργεια μου σε πτωτικά επίπεδα. Όταν από την άλλη τρώω σωστά αισθάνομαι γεμάτη ενέργεια και καλή διάθεση!  

3. Βοήθησε τον εαυτό σου να τρώει σωστά


Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του meal planning (διατροφικός προγραμματισμός) είναι ότι σχεδόν ποτέ δεν ξεμένω από υγεινά προϊόντα (ή φαγητό γενικότερα). Έχω πάντα αποθέματα φρούτων (φρέσκων και αποξηραμένων) και αρκετές μπάρες ώστε να καλύψω κάθε στιγμιαία λιγούρα. Επίσης, φροντίζω να έχω αρκετά λαχανικά στο ψυγείο για μια σαλάτα ή ένα υγειινό συνοδευτικό. (τελευταία αγαπώ πολύ τα βραστά λαχανικά).  

4. Βάλε λογικούς στόχους


Προσωπικά το βρίσκω αδύνατο να αποκλείσω ολόκληρες ομάδες τροφίμων από τη διατροφή μου (εκτός από τα αναψυκτικά) γιατί ξέρω ότι απλά δεν πρόκειται τελικά να το κάνω. Έχω περιορίσει  τα τηγανητά (1 φορά την εβδομάδα) και τα γλυκά (2 φορές την εβδομάδα το πολύ) και αυτό είναι αρκετό, δεν αισθάνομαι ότι μου λείπουν και έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να παρεκτραπώ. Επίσης έχω αποκλείσει εντελώς εδώ και σχεδόν 1 χρόνο τα αναψυκτικά και προσπαθώ να πίνω όσο περισσότερο νερό μπορώ. Επίσης, φροντίζω να ξεκινώ την ημέρα μου με νερό και λεμόνι, ένας συνδιασμός που έχει εξαιρετικά οφέλη στον οργανισμό (διάβασε αναλυτικά εδώ το πόσο οφελεί το νερό με λεμόνι τον οργανισμό σου). Εάν θέλεις την συμβουλή μου βάλε εφικτούς στόχους και όρια ώστε να μπορέσεις να τα τηρήσεις μακροχρόνια. 

5. Γίνε ρεαλίστρια


Εντάξει η ιδέα του ξυπνάω πρωί - γυμναστική - ντουζάκι - πρωϊνό - γραφείο μπορεί να μοιάζει τέλεια αλλά αντέχεις να ξυπνήσεις στις 5.30 για να τα κάνεις όλα αυτά; Δεν νομίζω! Τουλάχιστον για εμένα που πρέπει να είμαι συγκεκριμένη ώρα (8.30) στο γραφείο. Επιπλέον τα 2 παιδιά μου δεν βοηθούν και τόσο την κατάσταση για ένα πρωινό session γυμναστικής. Οπότε είμαι ρεαλίστρια και στριμώχνω την γυμναστική μου το απόγευμα (και αυτό εφόσον ο Ηλίας δεν δουλεύει και δεν έχουμε άλλη υποχρέωση βλ. διάβασμα, ιατρικά ραντεβού κλπ.) Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που είμαι πρωϊνός τύπος, μου αρέσουν τα μαθήματα yoga αργά το απόγευμα γιατί με βοηθούν να χαλαρώσω από τη πίεση της ημέρας. 

Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο συνειδητοποιώ ότι εάν δεν κάνω κάτι για το σώμα μου τότε τα πράγματα θα ξεφύγουν. Έχοντας 40 χρόνια στην πλάτη μου και μετά από δύο εγκυμοσύνες το σώμα μου δεν είναι όπως πριν 10-15 χρόνια και το ίδιο και το βάρος μου. Συνεπώς τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να πάρω μερικά μέτρα ώστε να μην τρέχω μετά ... Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο. 

One thing I’ve always struggled to be consistent about is fitness. I've never really exercised regularly nor made it a huge priority in my life. You've probably heard from pretty much everyone that everything gets harder to maintain once you hit thirty and forty and that's what finally ring the bell and alerted me to take better care of my body.

Following my recent post with all my favorite activewear shopping picks, today I'm going to tell you a few things I’ve implemented recently that have made a huge difference for me and help me stay motivated to workout. 

1. Get quality athletic gear


I used to buy whatever was cheapest, especially when it came to activewear clothes or ended up wearing something old and buggy that I wasn't really feeling comfortable wearing or going out of the house. Nowadays, my attitude (thank God!) has changed and I have bought some beautiful activewear and I like to find athletic shoes that also double as everyday shoes so I can get more use out of them! 

2. Stop looking at the scale


It’s just a dang number and it doesn’t define who you are. My scale broke a year ago and I've never replaced it and that was the best thing I've done. I’ve just learned to go off of how I feel. Sometimes it's not the weight but the way you feel. When I eat junk, I feel bloated, uncomfortable, and slow. If I eat well, I feel energized and comfortable in my skin. This is motivating to me to eat better! 

3. Make it easy to eat well


One of the major benefits of meal planning is that I barely run out of healthy food (or food in general). I like to have a fruit or a granola bar to grab when I need to satisfy a sweet craving. Also, I make sure to keep enough veggies in my fridge to serve as a side to my lunch or prepare a healthy salad for dinner. 

4. Set reasonable limits


I find it impossible to cut out entire food groups (except sodas) because I know it’s unreasonable for me and I’m setting myself up for failure. I've limited myself to up to 2 desserts a week, and that was just enough to keep me happy without overindulging and killing my progress. I've also cut completely out beverages and try to drink as much water as possible. My advice is to set goals and limits but set them reasonably so they help long term.

5. Be realistic


Whilst the idea of gymming, showering and being at your desk by 9am sounds like a dream, the 5.30am wake-up call is pretty painful. Early morning workouts just aren’t for me. In order to be realistic, I know that an afternoon gym can make the most out of my day. Naturally, during the day, I'm in my most productive mode. Night owl I am not ( I love to sleep!). I also guard my weekends and so scheduling a fitness routine on a Sunday morning, just ain’t gonna happen. Instead, I take some late-afternoon yoga classes during the week which I've found that help me de-stress.


The older I get, the more I realize that if I don’t take control of my life, something else will. Being 40 and after two pregnancies my body isn't as fit as it was 10-15 years ago and neither my weight so right now is as good of a time as any to make some changes and take care of myself.


You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr