FASHION TRENDS: ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2018 ΟΙ TOP-10 ΤΑΣΕΙΣ // TOP-10 FALL 2018 FASHION TRENDS

1.10.18

Top-10 Fall 2018 Fashion Trends: I prefer to keep my style simple and classic but this Fall the trends are so chic and classic that I can't waith to start wearing most of them! | Ioanna's Notebook

(scroll down for English)


Η αγάπη μου για την μόδα είναι μεγάλη, αλλά ως γυναίκα και μητέρα στα -άντα της και με περιορισμένο shopping budget, προτιμώ να κινούμαι με ασφάλεια και να κρατάω το στύλ μου κομψό και κλασικό. Τις περισσότερες φορές απορρίπτω οτιδήποτε είναι super trendy και κρατάω τα κλασικά που ξέρω ότι θα φορέσω ξανά και ξανά. Φέτος όμως όλα αλλάζουν. Οι τάσεις του φετινού φθινοπώρου είναι τόσο κομψές και κλασικές που δεν κρατιέμαι να αρχίσω να τις φοράω.
Σήμερα λοιπόν σας παρουσιάζω τις 10 αγαπημένες μου φθινοπωρινές τάσεις που αξίζει να έχουν μια θέση στη ντουλάπα σας. Όπως θα δείτε το φετινό φθινόπωρο έχει να κάνει με κλασικά prints και χρώματα που είμαι σίγουρη ότι έχετε ήδη και εσείς όπως και εγώ στην ντουλάπα σας. Όμως σε περίπτωση που χρειάζεστε κάτι (και είμαι σίγουρη ότι κάτι θα χρειαστείτε) έχω επιλέξει μερικά υπέροχα, οικονομικά κομμάτια από τα αγαπημένα μου καταστήματα που αντιπροσωπεύουν πλήρως τις φετεινές τάσεις. 

1. ΛΕΟΠΑΡ

Το λεοπάρ υπάρχει κάθε σεζόν αλλά φέτος το φθινόπωρο κάνει έντονη την παρουσία του. Φορέματα, φούστες, πλεκτά, τσάντες, παπούτσια ... είναι κυριολεκτικά παντού. Εγώ έχω ήδη ένα ζευγάρι λεοπάρ γόβες, ένα τσαντάκι και έχω βάλει στο μάτι μια λεοπάρ φούστα για φέτος. 

2. T-SHIRT ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ

Τα t-shirts με σχέδια ή αλλιώς Graphic tees έχουν πολύ πλάκα. Αγαπημένα λογότυπα, quotes ακόμα και το αγαπημένο μας συγκρότημα όλα χωράνε σε ένα t-shirt. Μπορούν να φορεθούν είτε με τζιν και αθλητικά, είτε με ένα κουστούμι ακόμα και με μια pencil ή πλισέ φούστα. Έχω αρκετά στη ντουλάπα μου αλλά πάντα υπάρχει χώρος για ακόμα ένα. 

3. ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΑ

Τα λουλουδωτά prints συνεχίζουν για ακόμη μια σεζόν να είναι δημοφιλή. Ήδη έχουν κάνει την εμφανισή τους αρκετά looks με busy prints αλλά προσωπικά δεν με ξετρελαίνει το πολύ busy και προτιμώ την ασφάλεια των πιο ήσυχων prints αλλά και του αγαπημένου μου πουά. 

4. ΣΑΚΑΚΙΑ

Αγαπώ πολύ τα σακάκια και η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετά σακάκια στη ντουλάπα μου. Με ένα σακάκι είσαι πάντα σωστά ντυμένη, ότι και να φοράς από κάτω. Επιπλέον είναι ο καλύτερος τρόπος να αναβαθμίσεις το τζιν-μπλουζάκι look σου. Αυτό το φθινόπωρο νομίζω θα προσθέσω ένα καρό στη συλλογή μου και νομίζω ότι ήρθε επιτέλους η ώρα του κοτλέ σακακιού μου που έχω καταχωνιασμένο στο πάνω ράφι της ντουλάπας μου - ελπίζω μόνο να μου κάνει!
Διαβάστε επίσης: Πως να φορέσετε το κλασικό μαύρο σακάκι 

5. ΚΟΚΚΙΝΟ

Το κόκκινο ήταν ένα από τα πιο hot χρώματα του περσινού φθινοπώρου και να που ένα χρόνο αργότερα συνεχίζει να κυριαρχεί. Μια τάση συνεχίζει και χαίρομαι πολύ γι' αυτό γιατί επιτέλους θα κάνω δώρο στον εαυτό μου εκείνο το ζευγάρι κόκκινες γόβες που δεν πρόλαβα πέρσι. 

6. ΔΕΡΜΑ

Αγαπώ πολύ τα δερμάτινα ρούχα. Όχι τα αληθινά δερμάτινα - τι μου φταίνε τα ζωάκια! - αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Μια καλής ποιότητες συνθετική δερματίνη είναι πολύ καλύτερη από οτιδήποτε "ματωμένο". Ειδικά τα δερμάτινα μπουφάν είναι τα αγαπημένα μου καθώς μπορούν να "ησυχάσουν" ένα βραδινό φόρεμα κάνοντάς το πιο casual.
Διαβάστε επίσης: Outfit ιδέες με δερμάτινο μπουφάν & Outfit ιδέες με δερμάτινο κολάν

7. STUDS

Από την πρώτη στιγμή που ο οίκος Valentino λάνσαρε τα διάσημα studded πέδιλα (τα έχω ακόμα στη wishlist μου, που θα πάει!), βλέπουμε παντου studs. Δεν είναι όλα ωραία (εκτός από τη σειρά Valentino, αυτά τα θέλω όλα!) αλλά σε παπούτσια και τσάντες είναι ιδανικά για να δώσουν μια κάποια λάμψη και να φωτίσουν το μαύρο. Επιπλέον είναι ένας κομψός τρόπος να δώσεις μια chic edge νότα σε ένα look. Καθώς η συγκεκριμένη τάση είναι λιγάκι δύσκολη, καλό είναι να επιλέξετε κλασικά κομμάτια με όμορφα studs.

8. ΤΖΙΝ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ

Τάση, ξε-τάση τα τζιν πουκάμισα έχουν πάντα μια θέση στη ντουλάπα μου. Αυτή τη σεζόν αποπνέουν έναν αέρα Άγριας Δύσης καθώς τα βλέπουμε συνδιασμένα με κρόσια και cowboy μπότες.
Διαβάστε επίσης: 9 Τρόποι για να φορέσετε το τζιν πουκάμισο

9. ΛΑΜΨΗ

Μπορεί το στυλ μου να μην είναι όλο λάμψη και glitter αλλά αυτή η τάση που έχει να κάνει με οτιδήποτε λαμπερό πολύ μου αρέσει. Ειδικά στις Γιορτές, λίγη επιπλέον λάμψη ποτέ δεν βλάπτει! Πάντως για να λέμε και την αλήθεια έχουν κάνει την εμφάνισή τους αρκετά υπερβολικά λαμπερά (για εμένα τουλάχιστον) κομμάτια οπότε νομίζω ότι θα προτιμήσω, για την ώρα, την φούστα μου με τις παγιέτες και κάποιο κεντημένο top.

10. ΚΑΡΟ

Τελειώνω με το αγαπημένο καρό. Αλήθεια ... φεύγει ποτέ πραγματικά το καρό από τη μόδα; Είναι κλασικό, όμορφο και προσωπικά μου θυμίζει σχολείο. Πολύ μου αρέσει που φέτος εκτός από τις φούστες το συναντάμε σε τσάντες, παπούτσια, παντελόνια, σακάκια ... με λίγα λόγια παντού. Αν καταφέρω να βρω και ένα κομψό καρό παντελόνι, θα είμαι πολύ χαρούμενη!  
Ποιες είναι οι αγαπημενες σου φθινοπωρινές τάσεις; Άφησέ μου το σχόλιό σου παρακάτω.

Διάβασε επίσης
Fall 2018 Fashion Trends by Stradivarius: A quick look at what you'll see at the stores the following weeks | Ioanna's Notebook

Fashion Trends: Η επιστροφή του Retro - Η Bershka ξεκινά τη νέα σεζόν με urban πινελιές, ρετρό αισθητική και αέρα 90's | Ioanna's Notebook



As a grown-up woman and mom, I prefer to keep my style simple and classic so I skip a lot of super trendy items and stick to styles that will last a little longer. But this fall the trends are so chic and classic that I literally can’t wait to start wearing most of them! Below I’m sharing my ten favorite fall trends that are actually worth adding to your closet.
I’m glad to see that for fall 2018 most of the trends are chic and classic. Prints, colors and styles that I already own and love to wear are getting bigger and I’m so happy to see that because I’m not going to lie, I own most of them and I I bet you have some of them too in your closet.

1. LEOPARD PRINT

Leopard print has been around for ages, but this fall we see it in larger doses. Leopard print dresses, sweaters, cardigans, and more. I already own a pair of leopard pumps and a clutch but I think I’ll add a skirt or dress to my closet this year.

2. GRAPHIC TEES

Graphic tees are so fun. I’ve really embraced the trend and have added a few to my closet but there’s always room for some more.
Read also: How to style a graphic tee

3. FLORALS AND POLKA DOTS

Busy prints are continuing to be popular this fall. I’m seeing a lot of combinations of busy prints, but not every busy print combination is great. This trend can be quite tricky so If you want to stay on the safe zone choose some small floral prints or - my all-time favorite - polka dots.

4. BLAZERS

I have several blazers in my closet and I really love them. You can never go wrong with a blazer and it's the perfect way to upgrade a tee & jeans outfit.
Read also: How to wear a classic black blazer

5. RED

Red was a hot color last fall too and a year later we still see it around. It lasted all through summer, and I’m excited it’s still on trend because I love it and now I really have to get myself a pair of red pumps! 

6. LEATHER

I absolutely love leather clothes. Not real leather of course but you know what I mean. Especially leather jackets are my favorite, as they can really dress down a dress and make it look more casual.
Read also: Leather Jacket Outfit Ideas & Leather Leggings Outfit Ideas

7. STUDS

Ever since Valentino came out with their studded heels (still on my wishlist), studs have been in the mix. I don’t love every studded piece but studs on handbags and shoes are a cute way to add some chic edge to an outfit. This trend is quite risky, so my advice is to choose pieces that are classic and that the studs are tasteful.

8. CHAMBRAY SHIRTS

Trend or not, chambray or denim shirts are always in my closet. This year are going hand in hand with fringes and cowboy boots as western vibes are big this fall.
Read also: 9 Ways to style your denim shirt

9. SHINE

I'm not all about glitter and gloss but I really love that the sparkle trend is still hot. Especially around holidays a little dazzle and shine never hurt! To be honest, though I think that some extremely shiny pieces that have already hit the stores are quite edgy for me, I'm going to stick to my sequin skirt and some embellished tops. 

10. PLAID

Last, but certainly not least, plaid. It’s classic and beautiful, and will never go out of style. I love that I'm seeing it again on skirts, shirts, jackets and even shoes but I really do want to find me a well fitted plaid pair of trousers. 

Leave a comment and tell me what are your favorite Fall 2018 trends.

Top-10 Fall 2018 Fashion Trends: I prefer to keep my style simple and classic but this Fall the trends are so chic and classic that I can't waith to start wearing most of them! | Ioanna's Notebook


You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr