4 ΧΡΟΝΙΑ BLOGGING: 3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΜΟΥ // 4 YEARS BLOGGING: 3 WAYS MY STYLE HAS EVOLVED

28.1.19

4 Years Blogging: Sharing 3 ways my personal style has evolved since starting my blog | Ioanna's Notebook

(scroll down for English)

Αυτή η εβδομάδα είναι άκρως εορταστική εδώ στο Ioanna's Notebook, καθώς γιορτάζουμε τα 4 χρόνια παρουσίας στην μπλογκόσφαιρα! Έχουν περάσει 4 ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που πάτησα το μικρό πορτοκαλί κουμπάκι και αυτόματα πρόσθεσα την ιδιότητα της blogger στο βιογραφικό μου και κάπως έτσι γεννήθηκε το τρίτο μου παιδί! Ναι λοιπόν έχουμε γενέθλια ή Bloganniversary, όπως θέλετε πείτε το. Για να γιορτάσω λοιπόν αυτό το τόσο σημαντικό γεγονός, αυτή η εβδομάδα θα είναι γεμάτη εορταστικές αναρτήσεις στις οποίες θα μοιράζομαι οτιδήποτε έφερε στο blogging στη ζωή μου αυτά τα 4 χρόνια. 

Ένα από τα πράγματα που σίγουρα άλλαξαν στη ζωή μου είναι η αυτοπεποίθησή μου αλλά και το στυλ μου. Τα πρώτα 1-2 χρόνια αν και μιλήσαμε πολύ για μόδα και μοιράστηκα αρκετά, απέφυγα να ανεβάζω selfies, ακόμα και φωτογραφίες outfit. Αν θυμάμαι καλά, τον πρώτο καιρό δεν δημοσίευα σε κανένα social media, σοκαριστικό τώρα που το σκέφτομαι! Σίγουρα ήταν ο καιρός που προσπαθούσα να βρω τα πατήματά μου, την ταυτότητά μου αλλά και να βγω από το καβούκι μου. Τώρα πια αν και συνεχίζω καθημερινά να δουλεύω το κομμάτι αυτοπεποίθηση, νοιώθω μεγαλύτερη σιγουριά για τον εαυτό μου, έμαθα να αγαπώ το σώμα μου και τις ατέλειές μου, ανεβάζω αρκετά τακτικά outfits και γενικά πειραματίζομαι περισσότερο με το προσωπικό μου στυλ. Αν και μέσα στην εβδομάδα ο χρόνος είναι αρκετά περιορισμένος και συνειδητά επιλέγω να κινούμε σε ασφαλή νερά, σε γράφειο δουλεύω άλλωστε, όταν έχω να πάω κάπου πιο ιδιαίτερα το "ψάχνω" περισσότερο. Αν και το στυλ μου ήταν πάντα "περιποιημένο" και ladylike αισθάνομαι ότι συνεχώς εξελίσεται. 

4 Years Blogging: Sharing 3 ways my personal style has evolved since starting my blog | Ioanna's Notebook
Παλτό: Zara, sold out (παρόμοιο) / Τοπ: Zara (διαθέσιμο σε πάρα πολλά χρώματα) / Δερμάτινο παντελόνι: Bershka, παλιό (παρόμοιο) / Μποτίνια: CGStores, sold out (παρόμοια) / Τσάντα: Mango (μόνο 19,99€!, διαθέσιμη και σε λευκό) / Δακτυλίδι: Folli Follie, παλιό (παρόμοιο) / Σκουλαρίκια: Folli Follie, παλιά (παρόμοια) 

Κοιτώντας πίσω, συνειδητοποιώ ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει αρκετά τόσο για την μόδα όσο και για το προσωπικό μου στυλ, το οποίο έχει αλλαξει αρκετά. Αν θα έπρεπε να εντοπίσω τις πιο σημαντικές αλλαγές θα έλεγα ότι είναι οι ακόλουθες: 

1. Χρώμα

Στην προ-blogging εποχή η ντουλάπα μου ήταν μαύρη και άραχνη. Ειδικά τα χειμωνιάτικά μου ήταν όλα μαύρα. Ρούχα, τσάντες, παπούτσια ... όλα μαύρα. Τώρα πια, αν και εξακολουθώ να είμαι μεγάλη οπαδός του μαύρου, δεν φοβάμαι να προσθέσω κάθε είδους χρώματα σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Πραγματικά δεν πιστεύω ότι τέσσερα χρόνια πριν θα τολμούσα να φορέσω λεοπάρ παλτό! 

2. Συνδυασμός ακριβών και οικονομικών κομματιών 

Είμαι σίγουρη ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο αυτό το κάνουμε όλες πια. Τον πρώτο καιρό (προ blogging και οικογένειας) είχα μια ντουλάπα γεμάτη ακριβά ρούχα, τσάντες και παπούτσια. Τα επόμενα χρόνια (επίσης προ blogging), λίγο η οικονομική κρίση, λίγο τα παιδιά, λίγο τα οικογενειακά έξοδα, το budget για προσωπικά έξοδα (βλ. ψώνια) μειώθηκε αρκετά και κινήθηκα σε πιο οικονομικά κομμάτια. Έχοντας λοιπόν ακόμα στην ντουλάπα μου αρκετά κομμάτια και από τις δυο αυτές εποχές και καθώς άρχισα να εξελίσσομαι ως blogger, έμαθα όχι μόνο να συνδυάζω αυτά τα κομμάτια μεταξύ τους αλλά και ποια κομμάτια αξίζουν ως επένδυση και ποια όχι. Για παράδειγμα, οι τσάντες και τα παπούτσια είναι μια καλή επένδυση, αν θέλεις την γνώμη μου. 

3. Η άνεση πάνω από όλα

Τα πολύ παλιά χρόνια, φορούσα τακούνια μέρα και νύχτα, κάθε μέρα, όλη μέρα και πραγματικά τώρα που το σκέφτομαι ... απορώ με τον εαυτό μου! Μετά ακολούθησε ένα διάστημα αποχής από τα τακούνια, όπου κυριολεκτικά το παράκανα με τα flats (σε βαθμό που "ξεφορτώθηκα" όλα τα τακούνια μου) και τώρα πια, 2 παιδιά και αρκετά χρόνια αργότερα, μπορώ να σας βεβαιώσω ότι επέστρεψα στην καλή συνήθεια του να φοράω τακούνια, όμως αυστηρά έως 6-7 εκ. (διαφορετικά δυσκολεύομαι στο περπάτημα) και ιδανικά όταν είμαι σίγουρη 99% ότι εκεί που θα πάω θα κάθομαι. 

Τελικό συμπέρασμα είναι ότι όσο τα χρόνια περνούν, μαθαίνουμε βλέπουμε πολλά. Είναι λοιπόν στο χέρι μας να εκμεταλλευτούμε όλες αυτές τις πληροφορίες και να εξελιχθούμε ως άτομα και ως προσωπικότητες. Προσωπικά χαίρομαι που η ενασχόλησή μου με το blogging με έκανε να "ψαχτώ" περισσότερο και να μάθω τόσα πράγματα. 



This week is special here at Ioanna's Notebook, as we celebrate our 4th Bloganniversary! Yes, ladies (and gentlemen) 4 years ago I added "blogger" to my CV and my third child was born! So in honor of this milestone, I thought it would be perfect to share with you this week everything that blogging brought into my life in the last 4 years. 

One of the things that have evolved since starting my blog is definitely my self-confidence and my style. The first year or two of my blog I look back on a lot of my posts and I see that although I shared a lot about me there was a lack of outfit and selfie photos which makes me laugh, those were definitely the years I was finding my identity. Nowadays, I'm a lot more confident and I love to play around with my style and my outfits (even though I'm in a hurry, especially during the week). At the office I prefer to stay in the safe zone, nothing too bold, but in my everyday life, I like to experiment with different looks but always elegant and classy. My style was always pretty feminine, put together, and colorful but looking back, I feel like it keeps evolving. Maybe its motherhood that has shaped and changed my style, maybe it's just me growing up.

4 Years Blogging: Sharing 3 ways my personal style has evolved since starting my blog | Ioanna's Notebook
Coat: Zara, sold out (similar) / Top: Zara (available in a huge color variety, perfect for work looks) / Faux leather leggings: Bershka, old (similar) / Ankle Boots: CGStores, sold out (similar) / Bag: Mango (only 19,99€!, available also in white) / Ring: Folli Follie, old (similar) / Earrings: Folli Follie, old (similar) 


Looking back, I would say that I've learned a lot more about style since I've started my blog and my personal style has evolved in the following ways: 

1. Color 

My closet used to be black and white or maybe all black, especially during fall and winter. From clothes to bags, to shoes, everything was black. Nowadays, although my closet is mainly black, I'm not afraid to wear colors both bright and neutrals or add a few bright statement pieces.

2. Mixing high and low price pieces

This is one way I think most people’s style will evolve, at one point or another. In the beginning, my closet was full of expensive items, then it was all about budget finds but once my blog started to bloom and I've learned on which pieces I should splurge or save on, I've found myself willing to spend more on specific items, like shoes and bags. Right now I do a pretty good job at incorporating a mix of high-end and budget-friendly pieces and feel like I really get the most out of my pieces.


3. Comfort always wins 

Growing up, I was literally living in high heels. Sometimes I'm wondering how the heck I was able to wear high heels all day long from the office to the club without any pain. Two kids and some years later I started trading in my high heels for flats. Recently I feel like I’ve reverted back to a more ladylike style, so it’s a balance of both comfort and fashion. 

It's a fact that as the years go by, we learn and see a lot. It's in our hand to take advantage of all this information and become the best version of ourselves. 

4 Years Blogging: Sharing 3 ways my personal style has evolved since starting my blog | Ioanna's Notebook


You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Μπράβο κορίτσι! Είναι πραγματικά ευχάριστο να βλέπεις τον εαυτό σου να εξελίσσεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο! Εύχομαι να συνεχίσεις την προσπάθεια σου και να γεμίσεις πολλές πολλές εμπειρίες ακόμα τις οποίες θα μοιράζεσαι μαζί μας!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

myTaste.gr