JEANESSE NV, BE THE ENVY MAKEUP REVIEW & GIVEAWAY

26.2.19

Jeanesse NV, Be the Envy Makeup Review & Giveway | Ioanna's Notebook #beauty #beautyreview #makeup #makeupproducts #giveaway


Στο σημερινό post θα δούμε μαζί ένα brand με καλλυντικά που κι εγώ μέχρι πρόσφατα δεν γνώριζα αλλά είχα την χαρά να δοκιμάσω και να σας τα παρουσιάσω. Αναφέρομαι στην εταιρία Jeunesse και συγκεκριμένα στην σειρά μακιγιάζ NV (envy) που περιλαμβάνει primer, foundation και bronzer. Ότι χρειάζεσαι δηλαδή για μία τέλεια βάση μακιγιάζ. Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή στην σειρά αυτή είναι ότι υπόσχεται αποτέλεσμα αερογράφου με HD (high definition) κάλυψη και ότι είναι σε μορφή σπρέι. 

Ελάτε να γνωρίσουμε λοιπόν τα προϊόντα NV λίγο καλύτερα και να δούμε αναλυτικά τι μας υπόσχονται! 
Περιέχουν το αποκλειστικής τεχνολογίας πολυπεπτίδιο Jeunesse APT-200 που βελτιώνει την νεανική όψη της επιδερμίδας, αναζωογονεί το δέρμα με αποτέλεσμα να ακτινοβολεί από την φυσική λάμψη που του προσδίδει. 
Οι βιταμίνες Α και Ε, τα αντιοξειδωτικά και η πλούσια αλόη που περιέχουν θρέφουν, ενυδατώνουν και καταπραΰνουν το δέρμα και αποτρέπουν την ξηροδερμία.
Όλα τα προϊόντα της σειράς έρχονται σε μορφή σπρέι μέσα σε μεταλλικό δοχείο αεροστεγές κλεισμένο. Διαχέεται με συνεχόμενο ψεκασμό ενώ η ποσότητα του στα 42,5 gr. είναι υπεραρκετή για πολλές χρήσεις.
Αποτέλεσμα φιλικό στον φωτογραφικό φακό για αποτέλεσμα που θυμίζει αερογράφο, ιδανικό για υψηλής ευκρίνειας HD λήψεις.
 Oil free σύσταση 
 Κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος 
 Η σειρά περιλαμβάνει primer, foundation σε 9 διαφορετικές αποχρώσεις και bronzer
 Δεν περιέχουν paraben, sulfates, talk και phthalates 

Τολμώ να πω πως όλα τα παραπάνω μου ακούστηκαν πολύ δελεαστικά. Γι΄ αυτό και θέλησα να τα δοκιμάσω αμέσως και να σας μεταφέρω την προσωπική μου άποψη. Πάμε να τα δούμε λοιπόν αναλυτικά:

1. NV PRIMER 

Η ελαφριά του σύνθεση και η λεπτόρρευστη υφή του, σε συνδυασμό με τον συνεχόμενο ψεκασμό κάλυψε όλο το πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ με μία κίνηση σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Απορροφήθηκε γρήγορα με την βοήθεια ενός makeup sponge και άφησε το δέρμα μου ενυδατωμένο και έτοιμο να δεχτεί το υπόλοιπο μακιγιάζ.

Jeanesse NV, Be the Envy Makeup Review & Giveway | Ioanna's Notebook #beauty #beautyreview #makeup #makeupproducts #giveaway

2. NV BB PERFECTING MIST FOUNDATION

Η πρώτη εφαρμογή αφήνει πολύ φυσικό αποτέλεσμα με ελαφριά κάλυψη. Είναι σχεδόν αόρατο πάνω στο δέρμα ιδανικό για όσες θέλουν απόλυτα φυσική βάση στο μακιγιάζ. Απλώνετε εύκολα χωρίς καμία δυσκολία με ένα νωπό σφουγγαράκι ή πινέλο foundation. Η κάλυψη του χτίζετε και με 3 εφαρμογές πετυχαίνεις πλήρη κάλυψη, χωρίς να κάθετε βαρύ επάνω στο δέρμα ενώ μπορεί να δουλευτεί και τοπικά για μεγαλύτερη κάλυψη όπου χρειάζεται. 

Η αίσθηση πάνω στο δέρμα είναι πολύ άνετη ακόμη και στην πιο έντονη κάλυψη που συνήθως επιλέγω για τις ανάγκες του δικού μου προσώπου. Στρώνει ομοιόμορφα σε όλα τα σημεία με σχετική ευκολία ενώ αφήνει ματ τελείωμα χωρίς να χρειάζεται σετάρισμα με πούδρα ακόμη και στην δική μου λιπαρή επιδερμίδα. Η διάρκεια του ήταν εξαιρετικά καλή μέσα στην ημέρα χωρίς να σπάει ή να μπαίνει στις λεπτές γραμμές και τέλος βρήκα εύκολα την δική μου απόχρωση (W3 warm beige) η οποία δεν οξειδώθηκε.

Κι επειδή θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινείς θα σας πω πως η εφαρμογή του foundation με απευθείας ψεκασμό στο πρόσωπο δεν με βόλεψε καθόλου καθώς με τα μάτια κλειστά δεν έβλεπα που ψεκάζω και λερώθηκα δεξιά και αριστερά και όσο κι αν φαντάζει αστείο όλο αυτό ομολογώ πως το αποτέλεσμα κατέληξε σε αποτυχία … τύφλα να έχουν τα πτυχία μου ως makeup artist! Έτσι αποφάσισα να ψεκάζω πρώτα στο χέρι μου και να το εφαρμόζω με ένα νωπό beauty blender. Αυτό μου προσέφερε μεγαλύτερη ασφάλεια και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο καλό. Αν μιλάμε όμως για χρήση σε μεγαλύτερη επιφάνεια πάνω στο σώμα, ο απευθείας ψεκασμός σε γλιτώνει από πολύ χρόνο. 

Το κομμάτι που με δυσκόλεψε είναι η περιοχή κάτω από τα μάτια που δεν κάθισε πολύ καλά όταν το χρησιμοποίησα τοπικά σε ανοιχτότερη απόχρωση ως κονσίλερ αλλά το τελευταίο διάστημα το σημείο αυτό νιώθω πως μου ζητάει πολύ πιο ενυδατικά προϊόντα οπότε δεν είμαι σίγουρη αν έφταιγε η επιδερμίδα μου ή το προϊόν. Το αδύνατο μου σημείο πάντα είναι το πιγούνι που το foundation φεύγει πολύ γρήγορα, ιδίως τον χειμώνα με τα κασκόλ που τυλίγομαι, οπότε και σε αυτήν την περίπτωση το πιγούνι με πρόδωσε νωρίς.

Jeanesse NV, Be the Envy Makeup Review & Giveway | Ioanna's Notebook #beauty #beautyreview #makeup #makeupproducts #giveaway

3. NV BRONZER

Για την σύσταση του ισχύει ότι και στο foundation και το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι το χρησιμοποίησα για να ζεστάνω το πρόσωπο μου με ελαφριά κοψίματα και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο. Το δούλεψα τοπικά με σφουγγαράκι για μεγαλύτερη ακρίβεια στην τοποθέτηση. 

Extra tips
Μην ξεχάσεις να ανακινήσεις για 5” το μπουκάλι και να ψεκάσεις από απόσταση 20 εκ. απευθείας στο πρόσωπο ή 2,50 εκ. στο χέρι. 
✓ Μετά τον ψεκασμό περίμενε 10” για να μπλεντάρεις με το σφουγγαράκι ή το πινέλο του foundation.

Η εταιρεία Jeunesse διαθέτει τα προϊόντα της παγκοσμίως, στην Ελλάδα θα τα βρεις εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις με την αντιπρόσωπο της Jeunesse στην Ελλάδα, Μαρία Νικολοπούλου

GIVEAWAY
Θέλεις να κερδίσεις το δικό σου NV BB Perfecting Mist Foundation;
Μπές στο https://nikolopoulou.jeunesseglobal.com/el-GR/nv βρες την απόχρωση που σου ταιριάζει, άφησέ την ως σχόλιο στο σχετικό post στο Instagram (θα το βρεις εδώ). Μια τυχερή θα κερδίσει ένα NV BB Perfecting Mist Foundation αξίας 64,00 ευρώ στην απόχρωση που ταιριάζει στην επιδερμίδα της. 

Αλήθεια ποιο είναι το επόμενο foundation που θα ήθελες να δοκιμάσεις και γιατί; Μοιράσου το μαζί μου αφήνοντας το σχόλιό σου παρακάτω! 

Τα λέμε σύντομα στο επόμενο beauty post … πολλά φιλιά Λίτσα!




You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr