ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ / SECRETS FOR A BETTER WORK-LIFE BALANCE
12.10.16
Είναι κοινό μυστικό ότι οι περισσότεροι από εμάς δυσκολευόμαστε να διατηρήσουμε την απαραίτητη ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Μια αδυναμία, η οποία ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουμε τόσο στις προσωπικές μας σχέσεις όσο και στην υγεία και γενικά στην ευτυχία και ευδαιμονία μας. Εάν λοιπόν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παρούσα κατάσταση, δείτε παρακάτω μερικούς τρόπους, οι οποίοι ενδεχομένως μπορούν να βοηθήσουν ώστε να επανέλθει η ισορροπία.
1| Κλείστε τον διακόπτη
Μετά την αποχώρηση από τη δουλειά, κλείστε οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτή. Αντισταθείτε στον πειρασμό να ελέγξετε τα emails σας ή να απαντήσετε σε τυχόν μηνύματα, εκτός και εάν είναι κάτι επείγον. Αυτό θα σας βοηθήσει να τραβήξετε μια γραμμή μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής.
2| Πείτε όχι
Ενδεχομένως να μην είναι τόσο εύκολο να αρνηθείτε αιτήματα/απαιτήσεις του προϊσταμένου ή των πελατών σας ή ακόμα και προσκλήσεις από συναδέλφους. Παρόλ' αυτά, κάντε ένα βήμα πίσω και σκεφτείτε εάν το πρόγραμμά σας είναι ήδη γεμάτο ή όχι. Προσπαθήστε την επόμενη φορά που θα σας ρωτήσουν, να μην απαντήσετε αμέσως και αντ' αυτού να ζητήσετε λίγο χρόνο προκειμένου να το σκεφτείτε.
3| Ξεχάστε την τελειότητα
Μερικοί (όπως και εγώ) έχουμε την τάση να αναζητάμε την τελειότητα στη δουλειά μας, αλλά όλο αυτό είναι μια μεγάλη πηγή άγχους και η αλήθεια είναι ότι η τελειότητα δύσκολα επιτυγχάνεται. Γι' αυτό λοιπόν μην φορτώνετε τον εαυτό σας με επιπλέον πίεση για το τέλειο, απλά συγκεντρωθείτε και κάντε τη δουλειά σας όσο το δυνατόν καλύτερα.
4| Μην ξεχνάτε να κάνετε διάλειμμα
Μερικές φορές είμαστε τόσο συγκεντρωμένοι στην εργασία σας και σε όλα αυτά που πρέπει να γίνουν σε σημείο που ξεχνάμε να σταματήσουμε, να κάνουμε ένα διάλειμμα ή ακόμα χειρότερα να φάμε. Επειδή λοιπόν αυτό επηρεάζει μακροπρόθεσμα την απόδοσή μας, καλό είναι να σταματάμε και να ανανεώνουμε τις "μπαταρίες" και τη διάθεσή μας.
5| Αφήστε τη δουλειά στη δουλειά
Όταν η εργάσιμη ημέρα σας φτάνει στο τέλος, πρέπει να τελειώνει εκεί. Αφήστε όλα τα σχετικά με τη δουλειά εκεί, προκειμένου να σας απασχολήσουν την επόμενη εργάσιμη.
It's no secret that most of us have trouble balancing work with our personal lives, hurting our relationships, health, and overall happiness. If you are not satisfied with your current working habits and lifestyle, here are some tips to find that right balance for yourself.
1| Switch off
Switch off your work related devices outside of work. Resist the urge to check your emails or to reply to messages and texts, unless they are really urgent. This helps draw a clear boundary between work time and personal time.
2| Say no
It can be difficult to say no to your boss' or clients' demands, or to even decline invitations from colleagues. However, take a step back and consider whether you've got too much on your shoulders. A tip would be to ask for some time to decide on your answer, instead of agreeing immediately.
3| Forget perfectionism
Some of us (me included) have the tendency to always strive for perfection in our work, but that can be overly stressful, and nearly impossible to achieve. Don't put too much pressure on yourself, simply do your best without becoming overworked.
4| Take breaks
We sometimes become so engrossed in our tasks that we forget to give ourselves a break, or even worse, skip meals to complete our work. This could adversely affect your productivity in the long run, so rest when you need to and recharge yourself.
5| Leave work at work
When your workday ends, it should end cleanly. Leave all work-related tasks at the office, and try to worry about them the following workday. It's time for you to unwind and take a well-deserved break before getting back to the grind the next day.
0 σχόλια