6 ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΑΣ / 6 EASY WAYS TO MANAGE YOUR TIME RIGHT
26.10.16
Photo: Pinterest
(scroll down for English)
Να μαντέψω; Έχετε ένα αρκετά φορτωμένο πρόγραμμα και αυτό από μόνο του είναι πηγή άγχους. Σωστά; Καλώς ή κακώς δεν είστε η μόνη. Οι περισσότερες από εμάς εκτός από εργαζόμενες μητέρες είμαστε και σύζυγοι, δασκάλες, σεφ, καθαρίστριες ουσιαστικά ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές. Τις περισσότερες φορές οι υποχρεώσεις είναι τόσες πολλές που μας αποτελειώνουν, αφήνοντάς μας χωρίς ενέργεια.
Αυτό όμως δεν πρέπει να μας απογοητεύει. Με τον καιρό έμαθα ότι τα πάντα είναι θέμα σωστού προγραμματισμού και διαχείρισης χρόνου. Το λεγόμενο "Time Management". Πολλά έχουν ειπωθεί για το θέμα αυτό και μάλιστα υπάρχουν και πολλά ενδιαφέροντα σεμινάρια που μπορείτε να παρακολουθήσετε αλλά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δείτε μερικές απλές συμβουλές για το πως να διαχειριστείτε σωστά τον χρόνο σας.
1| Χρησιμοποιήστε ένα ημερολόγιο
Δεν έχει σημασία τι είδους ημερολόγιο, απλά χρησιμοποιήστε το. Μπορεί να είναι μια εφαρμογή στο τηλέφωνό σας ή ένα απλό ημερολόγιο από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας. Αυτό το ημερολόγιο είναι ο πολύτιμος βοηθός σας για να οργανώσετε σωστά τις ημέρες σας και να προγραμματίσετε εκδηλώσεις, γιορτές, γενέθλια κλπ. Προσωπικά, ένα απλό ημερολόγιο είναι πολύ καλύτερο από ένα ψηφιακό. Σημειώστε οτιδήποτε θέλετε να θυμάστε. Βρείτε εδώ το Μηνιαίο Ημερολόγιο για το 2016 (το αντίστοιχο για το 2017 έρχεται σύντομα!).
2| Κοιμηθείτε αρκετά
Ξέρω ότι όταν υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γίνουν, ο ύπνος είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνετε. Η αλήθεια όμως είναι ότι όσο πιο ξεκούραστη είστε τόσο καλύτερα δουλεύετε και κατά συνέπεια η απόδοσή σας είναι στα ύψη. Έτσι λοιπόν, κοιμηθείτε αρκετά και ξεκουραστείτε.
3| Ξυπνήστε νωρίς
Αφού έχετε κοιμηθεί αρκετά από νωρίς τότε θα μπορέσετε να ξυπνήστε και νωρίς. Φτιάξτε έναν καφέ, φάτε πρωινό "σαν άνθρωπος" και όχι στο πόδι και αφιερώστε μερικά λεπτά στον εαυτό σας. Όσο και εάν σας φαίνεται περίεργο, αυτές οι στιγμές είναι δικές σας. Σκεφτείτε τι πρέπει να κάνετε, ενημερώστε το ημερολόγιο σας και προετοιμαστείτε για να ξεκινήστε την ημέρα σας με ηρεμία.
4| Κάντε μια λίστα με το τι πρέπει να κάνετε
Γράψτε όλα αυτά που πρέπει να κάνετε σήμερα. Εάν υπάρχουν και άλλα που απλά πρέπει να γίνουν αλλά όχι σήμερα, γράψτε τα σε ξεχωριστή λίστα. Μόλις ολοκληρώσετε τις εργασίες της ημέρας, τότε μπορείτε να ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα. Μια σημείωση μόνο ... η λίστα με το τι πρέπει να γίνει δεν είναι ούτε wish list ούτε bucket list.
5| Μοιράστε τις δουλειές
Μην φοβηθείτε να μοιράσετε τις δουλειές σε άλλους. Πιστέψτε με .. τα παιδιά και ο άνδρας σας μια χαρά μπορούν να απλώσουν τα ρούχα, να βάλουν πλυντήριο ή να αδειάσουν το πλυντήριο πιάτων. Ο γιος μου που είναι 5 ετών, ξεσκονίζει μια χαρά το σαλόνι. Μην αποζητάτε την τελειότητα, οι δουλειές πρέπει να γίνουν ... τελεία και παύλα.
6| Απλά πείτε όχι
Είναι αλήθεια ... δεν πρέπει να συμφωνείτε σε όλα. Εάν δεν έχετε διάθεση ή κουράγιο να κάνετε κάτι απλά αρνηθείτε. Εάν η σκέψη και μόνο να προσθέσετε μια ακόμη δουλειά στη λίστα σας, σας κάνει να τραβάτε τα μαλλιά σας απλά πείτε όχι. Σίγουρα θα υπάρξει μια άλλη φορά, δεν χάθηκε ο κόσμος.
Εσείς τι πιστεύετε για το θέμα;
Δείτε ακόμη
You have a fully loaded schedule and you’re stressed out sometimes. There’s so much going on! You are not alone. The truth is, you are one woman and also a wife, mother, teacher, chef, driver ... you get the picture, right? Don't let your obligations ran you into the ground. You and your family has to get the best of you, not the leftovers of you. After all that's not a fun way to live.
So after some time and hard lessons, I’ve learned that the key to stay on top of everything is Time Management. A lot have been said about Time Management, you even can attend some seminars about it but to make long talk short, here are 6 easy ways to manage your time.
1| Use a planner
It doesn't matter what planner, just use one. Whether it’s a digital calendar on your phone or a planner you picked up from a store, use it. Planners will help show you what you have coming up so you can plan accordingly. If you want my opinion on that, I'll say this ... a paper planner is better than a digital one. Writing something down really makes it stick in your mind. Here you can find a 2016 monthly calendar (the 2017 version will be posted soon, stay tuned!).
2| Get enough sleep
I know, when there are things to be done the last thing to can do is to sleep. The truth is that if you're enough rested you will work better and you'll get more things done. So, go to bed early and get some sleep.
3| Get up early
Since you went to bed early and got enough sleep, you can totally get up early. Grab a cup of coffee and breakfast and sit down. Take a few moments for yourself. It's your Me Time. Gather your thoughts, use your planner and do a brain dump to get yourself ready for the day.
4| Make a To Do List
Include the things that you need to do today. If there are things that you want to do but don’t need to do, add them to another list. Once you’ve finished your necessities, you can move into the other list. Just a note ... your To Do list is not your bucket or wish list.
5| Delegate
Don’t be afraid to assign some work to your family. Your kids or husband can take care of the laundry for you or even unload the dishwasher. I even let my 5 year old boy dust the living room. Don't look for perfection, work has to be done ... end of discussion.
6| Just say no
It’s true. You don’t have to say yes to everything. If you’re not up to something, it’s okay to say no. If the thought of adding on one more thing on your To Do list is making you feel like pulling your hair out, say no. There will be other times to say yes.
I'd love to hear your thoughts on today's post.
See also
3 σχόλια
Αν καταφέρω το 3 θα μαι ευτυχισμένη...χιχιχι!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν καταφέρω το 3 θα μαι ευτυχισμένη...χιχιχι!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κλειδί είναι να κοιμηθείς νωρίς το βράδυ!
Διαγραφή