3ΛΕΠΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ // 3-MINUTE MAKEUP FOR BUSY DAYS

6.3.18

3-Minute Makeup routine for busy days | Ioanna's Notebook
(scroll down for English)

Τα Σαββατοκύριακα και γενικά τις ημέρες που τρέχω εδώ και εκεί με τα παιδιά και έχω ένα σκασμό δουλειές να προλάβω, δεν ασχολούμε πολύ με το μακιγιάζ μου. Τώρα που το σκέφτομαι, αυτές τις ημέρες δεν ασχολούμε καθόλου. Από την άλλη πλευρά, τις καθημερινές πάλι σχεδόν ποτέ δεν βγαίνω από το σπίτι χωρίς μακιγιάζ. Συνήθως δεν φοράω βαρύ μακιγιάζ κυρίως γιατί δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ αλλά η μεγάλη αλήθεια είναι ότι στις 6.30 το πρωϊ η ενέργειά μου είναι σε χαμηλά επίπεδα. Έτσι λοιπόν, έχω καθιερώσει ένα 3λεπτο μακιγιάζ, χωρίς πολλά-πολλά που με βγάζει ασπροπρόσωπη. Εάν τώρα προκύψει τίποτα έξτρα στη διάρκεια της ημέρας, έχω πάντα στην τσάντα μου ένα μικρό νεσεσέρ για τις απαραίτητες επεμβάσεις.
Τα πρωϊνά μου είναι κάτι σαν να περνά τυφώνας ... γεμάτα ταπεράκια, σχολικές τσάντες, ξυπνήματα και αγωνία εάν θα έρθει τελικά το λεωφορείο της γραμμής και θα προλάβεις να είσαι στο γραφείο στην ώρα σου ...

Μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι ... το κλείνω. Κακή συνήθεια το ξέρω ... αλλά δεν με νοιάζει. Το χρειάζομαι. Μόλις το πάρω απόφαση να σηκωθώ, ντύνομαι γρήγορα και ξεκινώ με το μακιγιάζ. Το πόση ώρα θα αφιερώσω εξαρτάται κυρίως από το πόση ώρα έχω στη διάθεσή μου αλλά και εάν έχω κάποιο meeting στη δουλειά. Συνήθως περιλαμβάνει την BB κρέμα μου, concealer, πούδρα, ρουζ και κάποιο highlighter για την απαραίτητη έξτρα λάμψη. Εάν προλαβαίνω θα βάλω λίγη μάσκαρα και ίσως ασχοληθώ με το μολύβι φρυδιών, διαφορετικά τα παραλείπω. Τελειώνω με το κραγιόν μου και είμαι έτοιμη να ξυπνήσω τα παιδιά για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας.  

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ τελευταία για ένα απλό και φυσικό μακιγιάζ είναι τα ακόλουθα:
Garnier BB Cream: Πραγματικά την λατρεύω. Είναι ελαφριά, απλώνεται εύκολα και καλύπτει τέλεια χωρίς να βαραίνει (Διάβασε εδώ το σχετικό review για την Garnier BB Cream).  
Maybelline Instant Age Rewind Eraser concealer: Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένη, παρέχει πολύ καλή κάλυψη χωρίς να αφυδατώνει το δέρμα.  
Golden Rose Silky Touch Compact Powder: Στρώνει εύκολα με το ειδικό σφουγγαράκι, έχει πολύ καλή καλυπτικότητα και δίνει ανάλαφρο αποτέλεσμα.  
Yves Saint Laurent Touche Eclat: Αγαπημένο προϊόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Κάνει θαύματα με τους μαύρους κύκλους μου.  
Essence Lash Princess Mascara: Άλλο ένα αγαπημένο προϊόν, δίνει φοβερό αποτέλεσμα (διάβασε εδώ το Review για την Essence Lash Princess Mascara). 
Clinique Chubby Stick moisturizing lip colour balm (13 mighty mimosa): Υπέροχα ενυδατικό κραγιόν σε μια από τις αγαπημένες μου ροζ αποχρώσεις. 
W7 Africa  Bronzer Powder: Ένα bronzer που εγώ το χρησιμοποιώ ως ρουζ. Μου αρέσει ο τρόπος που αναμειγνύονται οι αποχρώσεις δημιουργώντας μια νέα απόχρωση κάθε φορά.   

Ποιό είναι το δικό σας γρήγορο μακιγιάζ; Αφήστε το σχόλιό σας παρακάτω.

Shop the Post 



On weekends and days that I’m running around with the kids or just have a lot of things to get done, I go super light with my makeup. Like, usually no makeup. On the other hand, during the week I barely go out without makeup. Usually, I don't wear heavy makeup at work mostly because I don't have the time and energy at 6.30 to just do it so I have a quick 3-minute makeup routine in practice so I can pull myself together and feel confident about how my makeup looks. 
Who does have time to spare in the morning? Mornings for me are a whirlwind of lunch boxes, trying to wake up the kids and agonizing over what time the bus will come …

As soon as my alarm goes off I snooze it. An awful habit I know ... but I don’t care. I need it. I snooze it for a couple of times until I have to get up. I put on my clothes as fast as I can and then start with my makeup. Makeup entirely depends on how much time I have and if I have any meetings that day. Normally it’s my BB cream, concealer, compact powder, blush and a little bit of highlighter. If I have time, I put some mascara, if now I just skip this step. Same goes with the brow pencil. I apply some longlasting lipstick and I'm good to get the kids ready and start moving. 

These have been the products I’ve been enjoying lately for a natural and very simple makeup look!
Garnier BB Cream: I absolutely can't live without it. (Read my review for Garnier BB Cream here).  
Maybelline Instant Age Rewind Eraser concealer: It has great coverage without drying the skin. 
Golden Rose Silky Touch Compact Powder: It covers pretty good without looking too heavy. 
Yves Saint Laurent Touche Eclat: Loved this for years. Works miracles with my black circles. 
Essence Lash Princess Mascara: This is my tried and true favorite mascara. 
Clinique Chubby Stick moisturizing lip colour balm (13 mighty mimosa): This is such a beautiful pink! It feels fresh and spring-like on my lips.
W7 Africa  Bronzer Powder: A bronzer powder that I use as a blusher, I love how the shades are mixed differently every time and give a new shade.  

What's your quick makeup routine for busy days? Please share it below.

Shop the Post 



3-Minute Makeup routine for busy days | Ioanna's Notebook

You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr