ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

10.9.18

Δωρεάν εκτυπώσιμα για την πρώτη ημέρα στο σχολείο | Ioanna's Notebook


Αγιασμός αύριο στα σχολεία και ... κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Όπως όλα τα όμορφα πράγματα, έτσι και το καλοκαίρι πέρασε πολύ γρήγορα και φέτος. Μια που τελειώσαμε το σχολείο και να πάλι εδώ για τη νέα σχολική χρονιά. Φέτος το άγχος μου πέφτει στη μικρή μου κόρη που ξεκινά στο νηπιαγωγείο. Νέο σχολείο, νέοι συμμαθητές, νέες δασκάλες. Όλα αυτά τα χρόνια ήταν στον ίδιο παιδικό σταθμό και τόσο ο χώρος όσο και οι δασκάλες ήταν γνώριμα γι' αυτήν. Φέτος αλλάζουμε σχολείο αλλά ευτυχώς τόσο ο χώρος όσο και οι δασκάλες δεν μας είναι άγνωστα καθώς είναι το ίδιο σχολείο που είχε φοιτήσει και ο γιός μου και η μικρή το είχε επισκεφθεί ουκ ολίγες φορές.

Για σήμερα λοιπόν σας εχω ετοιμάσει δωρεάν εκτυπώσιμα για την πρώτη ημέρα στο σχολείο. Ξέρετε για τις καθιερωμένες φωτογραφίες κλπ. Μπορείτε απλά να τις εκτυπώσετε πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο ή τη φωτογραφία που θα βρείτε παρακάτω.

 Free Printable 1st Day of School Greek Signs


Επειδή όμως ξέρω πόσο σας άρεσαν και τα αντίστοιχα περσινά δωρεάν εκτυπώσιμα με τον μαυροπίνακα, έχω αφαιρέσει τις ημερομηνίες και μπορείτε να εκτυπώσετε και αυτά εδώ. Η επιλογή είναι δική σας.

Καλή Σχολική Χρονιά σε όλα τα παιδάκια και Καλή Δύναμη σε όλους τους γονείς!

Δωρεάν εκτυπώσιμα για την πρώτη ημέρα στο σχολείο | Ioanna's Notebook


You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr