LIFE LATELY: ΜΑΡΤΙΟΣ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ - ΜΑΪΟΣ

6.6.18

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook


Πέρασαν κιόλας 3 μήνες από την τελευταία μου ανάρτηση Life Lately. Τρεις μήνες γεμάτοι δραστηριότητες και πολύ τρέξιμο. Υπήρξαν στιγμές που πραγματικά "έχασα την μπάλα" αλλά κατάφερα ευτυχώς να ανακάμψω. Αυτές τις στιγμές του χάους, παρατήρησα ότι ως planner freak οποτεδήποτε δεν είχα χρόνο να οργανώσω την To Do List μου, ο πανικός και το άγχος μου διπλασιάζονταν. Μάλλον οφείλοταν στον φόβο ότι ενδεχομένως να ξεχάσω κάτι σημαντικό. Αντίθετα, διαπίστωσα ότι μου αρκεί και μόνο η καταγραφή τους για να απαλλαγώ από το επιπλέον άγχος μου.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

"You can do anything ... but not everything!" είναι το μότο μου τον τελευταίο καιρό. Έτσι - ενόψει και του καλοκαιριού - προσπαθώ να κατεβάσω ρυθμούς και να γεμίσω τις μπαταρίες μου για να μπορέσω κι εγώ να απολαύσω τις ζεστές ημέρες που έρχονται.

Λίγο μετά τα τρίτα γενέθλια αυτής εδώ της μικρής γωνίτσας, αποφάσισα να κάνω δώρο στο blog μου το δικό του domain. Όπως θα δείτε και στην σχετική μπάρα, το www.ioannasnotebook.gr είναι η επίσημη διεύθυνση αυτού εδώ του blogόσπιτου και είμαι πολύ χαρούμενη και περίφανη γι' αυτό. Καινούργια, ενδιαφέρονται projects και συνεργασίες έχουν αρχίσει να παίρνουν σάρκα και οστά, γενονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Ένα θα σας πω ... τα καλύτερα έρχονται!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Φέτος είχα την χαρά να παρευρεθώ στη 23η Athens Xclusive Designers Week και στο μοναδικό Beachwear Fashion Show by Piz Buin, την αγαπημένη μάρκα αντηλιακών η οποία υποδέχτηκε τα brands Μaa boo, MITOS & Sun of a Beach ανεβάζοντας τη θερμοκρασία στα ύψη με τα ιδιαίτερα beachwear looks και δημιουργώντας την απόλυτη καλοκαιρινή ατμόσφαιρα.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Η Maa boo παρουσίασε τη νέα συλλογή “We are Tribe” και έκλεψε τις εντυπώσεις με τα ιδιαίτερα σχέδια. Μαγιό με εξωτικά μοτίβα, διαφορετικά prints, ολόσωμα, μπικίνι και ψηλόμεσα σχέδια με μοναδικά θηλυκά κοψίματα.
Η resort συλλογή “Secret Garden” με τα κεντήματα και η “Elysium Collection” με τα γεωμετρικά μοτίβα παρουσιάστηκαν στην επίδειξη του MITOS.  Eξωτικά φύλλα, αποχρώσεις μωβ, μπλε και πράσινου και έντονα σχέδια για τις πιο chic εμφανίσεις στην παραλία. Ακόμη παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα εντυπωσιακά καφτάνια και φορέματα παραλίας.
Oι αγαπημένες premium πετσέτες θαλάσσης Sun of a Beach ήταν επίσης εκεί φέρνοντας το καλοκαίρι πιο κοντά! Νέα patterns, εντυπωσιακά σχέδια, φωτεινά χρώματα και τροπικά vibes στη νέα συλλογή με τις μοναδικές τσάντες θαλάσσης να αποτελούν το απαραίτητο αξεσουάρ για τις φετινές διακοπές.

Φέτος - για άλλη μια χρονιά - περάσαμε το Πάσχα στην Αθήνα. Το Πάσχα είναι μια από τις λιγότερο αγαπημένες μου γιορτές. Μπορεί να θεωρείτε η μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης αλλά με μελαγχολεί αφάνταστα. Μάλλον έχει να κάνει με την σκέψη όλων εκείνων που "έφυγαν" και που κάποτε αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι των παιδικών, πασχαλινών διακοπών μου.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Τα 7α γενέθλια του Βαγγέλη τα γιορτάσαμε κάπως καθυστερημένα φέτος. Έχω επιλέξει να μην κάνουμε πάρτυ τα τελευταία χρόνια και αντ' αυτού να κάνουμε κάτι όλοι μαζί προς τιμή του εορτάζοντα. Φέτος ο Βαγγέλης δεν ήθελε τούρτα για το σχολείο, οπότε έσβησε το κεράκι του σε ένα βουνο από donuts τα οποία στη συνέχεια μοιράστηκε με τους συμμαθητές του. Φέτος για δώρο μας ζήτησε ένα καινούργιο ποδήλατο και ο μπαμπάς ως γνήσιος ποδηλάτης δεν θα μπορούσε να του χαλάσει το χατήρι. Έτσι λοιπόν μόλις γύρισε από το σχολείο τον περίμενε το νέο του ποδήλατο αλλά και η ασορτί ποδηλατική στολή για τις εξορμήσεις με τον μπαμπά του στο βουνό.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Μπορεί πάρτυ όπως σας είπα να μην κάνουμε όμως το κεράκι μας πάντα το σβήνουμε! Φέτος αργήσαμε λιγάκι και το έσβησε παρέα με τα αγαπημένα του ξαδέλφια στα Τρίκαλα. Μάλιστα του κάναμε και ένα μικρούτσικο party έκπληξη που πολύ τον εντυπωσίασε!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Μια από τις μεγαλύτερες χαρές που μου δίνει η ενασχόλησή μου με το blogging είναι η ευκαιρία να γνωρίζω ενδιαφέροντες ανθρώπους. Έτσι συνέβη και στην παρουσίαση του νέου βιβλίου της Αργυρώς Μουντάκη "Ο Καπετάν Τσουγκράνας και οι Πειρατές του Ωκεανού" στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ. Η μικρή μου κατενθουσιάστηκε με την όλη ατμόσφαιρα και εγώ έμεινα εντυπωσιασμένη από την γνωριμία μου με την ταλαντούχα συγγραφέα.

Το βιβλίο "Ο Καπετάν Τσουγκράνας και οι Πειρατές του Ωκεανού" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μίνωας και είναι ένα βιβλίο που μας μιλά για το θάρρος που κρύβεται μέσα μας. Κάποιες φορές τα πράγματα αλλιώς φαίνονται και αλλιώς είναι. Κάποιος που κάνει τον φίλο μπορεί να θέλει να μας εκμεταλλευτεί… Αλλά και κάποιος, που λόγω εμφάνισης μοιάζει επικίνδυνος, μπορεί να μην είναι. Πώς ξεχωρίζουμε λοιπόν τι στ’ αλήθεια συμβαίνει και αποφασίζουμε τι να κάνουμε; Συνδυάζοντας λογική και θάρρος. Λογική για να ξεχωρίσουμε την αλήθεια από το ψέμα, την πραγματικότητα από τις εντυπώσεις. Και θάρρος για να αντισταθούμε στην προκατάληψη (περισσότερα θα διαβάσεις στο σχετικό review που ετοιμάζω!).

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Μ' αυτά και μ' αυτά φτάσαμε στον Μάιο. Τον πιο busy μήνα της μέχρι τώρα χρονιάς, με ένα πρόγραμμα τόσο γεμάτο όσο δεν έπαιρνε. Ο Μάιος λοιπόν που λέτε ξεκίνησε με ένα ταξίδι στα Τρίκαλα τόσο για να δούμε αγαπημένους συγγενείς αλλά κυρίως για να συμμετάσχει ο Ηλίας στο “3rd Meteora MTB race 2018- Βασίλης Ευσταθίου”. Έναν ποδηλατικό αγώνα αφιερωμένο στην μνήμη του αθλητή Βασίλη Ευσταθίου - ο οποίος έχασε την ζωή του σε τροχαίο ατύχημα κατά την διάρκεια της προπόνησης - ως ελάχιστο φόρο τιμής στον άτυχο Βασίλη και στην οικογένεια του. Η εκκίνηση του αγώνα ήταν στο χωριό Καστράκι, στην σκιά των επιβλητικών βράχων των Μετεώρων.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Για το τεχνικό κομμάτι του αγώνα δεν μπορώ να σας πω πολλά, παρά μόνο ότι τον αγώνα κέρδισε ο συνήθης ύποπτος, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Περικλής Ηλίας. Ο δικός μου Ηλίας βγήκε 4ος στην κατηγορία του και στην απονομή ο Βαγγέλης δεν έχασε την ευκαιρία και τσούπ ανέβηκε και αυτός στο βάθρο!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Θα σας πω τις εντυπώσεις μου όμως από τον αγώνα ως συνοδού. Ήταν μια άρτια διοργάνωση όπου είχε δωθεί σημασία μέχρι στην παραμικρή λεπτομέρεια. Δείγμα ότι οι διοργανωτές είχαν φροντίσει να βάλουν όλο το μεράκι και την προσωπική τους εργασία γι' αυτή την καταπληκτική διοργάνωση. Όλα αυτά τα χρόνια έχω πάει σε πολλούς αγώνες με τον Ηλία, αγώνες που δεν έχεις που να σταθείς, αγώνες χωρίς παροχές, αγώνες που δεν έχεις που να απασχολήσεις τα μικρά παιδιά, ακόμα και αγώνες επικίνδυνοι χωρίς σήμανση. Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι τρανό παράδειγμα του πόσα μπορεί να καταφέρει κανείς με μόνο εφόδιο την θέληση του για επιτυχία. Κοινώς όταν θέλετε να διοργάνωσετε οτιδήποτε, κάντε το καλά ή μην το κάνετε καθόλου! Οι διοργανωτές έβαλαν πολύ ψηλά τον πήχη για την επόμενη χρονιά και ανυπομονώ να δω τις μας επιφυλάσσουν.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Μέσα στον Μάιο πραγματοποιήθηκε και η ετήσια εκδρομή του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας. Εκδρομή που το πρωτάκι μου δεν θα μπορούσε με τίποτα να χάσει και επειδή "κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα" ... τσούπ έκανε guest εμφάνιση και η Μάγδα στην εκδρομή. Προορισμός μας ήταν το Βιωματικό Πάρκο στην Αυλώνα. Κοντινός προορισμός με καλό δρόμο δεν ταλαιπωρηθήκαμε καθόλου να φτάσουμε. Οι υπεύθυνοι του Πάρκου ανέλαβαν να ξεναγήσουν τα βλαστάρια μας ενώ εμείς οι γονείς απολαμβάναμε κουβεντούλα και δροσερό καφέ στην σκιά.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Για καλή μας τύχη το Πάρκο είχε - εκτός των άλλων ζώων - και άλογα οπότε η Μάγδα πέρασε εκεί όλη την ημέρα κυριολεκτικά. Με το ζόρι την έβαλα στο λεωφορείο της επιστροφής. Ευτυχώς είχα ακούσει φίλες-μαμάδες και είχα πάρει μαζί μου μόνο τα βασικά (τοστάκια, φρούτα, snacks, νερα) για τα υπόλοιπα βολεύτηκα με την καφετέρια του Πάρκου, η οποία σέρβιρε από πίτσες μέχρι σουβλάκια ψημένα στα κάρβουνα! Ωραίες οι σχολικές εκδρομές και η κουβεντούλα-γνωριμία με τους υπόλοιπους γονείς (κυρίως μαμάδες) αλλά ατελείωτες οι ώρες βρε παιδί μου! Ευτυχώς οι πιο έμπειρες της παρέας είχαν φροντίσει να φέρουν τράπουλα οπότε η μπιρίμπα δεν άργησε να στρωθεί!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Τον Μάιο παρευρέθηκα σε μια ιδιαίτερη παρουσίαση βιβλίου, για την οποία σου έχω ήδη μιλήσει εδώ. Πρόκειται για ένα βιβλίο, πολύ διαφορετικό από αυτά που κοσμούν τα ράφια της βιβλιοθήκης μου αλλά ταυτόχρονα άμεσα συνδεδεμένου με την δουλειά μου. Ο λόγος για την παρουσίαση του τελευταίου βιβλίου του μεγάλου νομικού και ακαδημαϊκού Απόστολου Σ. Γεωργιάδη, με τίτλο «Τί είναι δίκαιο; Η νομική επιστήμη για όλους», οποία πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία στο επιβλητικό μέγαρο της Ακαδημίας Αθηνών.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Για τον αδελφό μου τον Σπύρο δεν σας έχω μιλήσει πολύ. Ο αδελφούλης μου που λέτε αποφάσισε να το πάρει το κορίτσι! Ναι τον παντρέψαμε σε μια σεμνή τελετή σε κλειστό οικογενειακό κύκλο στο δημαρχείο. Ετσι λοιπόν όχι μόνο απέκτησα την αδελφή που ποτέ δεν είχα αλλά σύντομα θα γίνω για άλλη μια φορά θεία, αυτή τη φορά από τον αδελφό μου. Καλως ήρθες στην τρελή μας οικογένεια Ελεάνα!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Το εξωτικό Παραπούγκι Μεσσηνίας το γνωρίζετε; Οχι;;;;; Δεν πειράζει, είναι τόσο μικρό που δεν το έχει ούτε ο χάρτης αλλά ταυτόχρονα τόσο όμορφο όσο δεν φαντάζεστε. Ησυχία (υπερβολική), ρυάκια με κελαριστό νερό και ένας πανέμορφος καταρράκτης είναι μερικές μόνο από τις ομορφίες του. Κάποια στιγμή πρέπει οπωσδήποτε να σας μιλήσω γι' αυτό!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Έτσι λοιπόν όταν δεχθήκαμε την πρόσκληση για μια βάπτιση στην Καλαμάτα δεν χάσαμε την ευκαιρία για άλλο ένα ταξίδι. Ευκαιρία να μείνουμε στο χωριό! Τα μικρά κατενθουσιάστηκαν με το χωριό (όχι όμως σε σημείο να θέλουν να περάσουν εκεί τις καλοκαιρινές τους διακοπές!) και κυρίως με τα ζώα και τον κήπο του παππού. Μακάρι να μπορούσα να καταγράψω σε φωτογραφία το ενθουσιασμένο βλέμμα του Βαγγέλη όταν γύρισε από το κοτέτσι με 3! ολόφρεσκα ζεστά αυγά, τα οποία αργότερα η γιαγιά του ετοίμασε για φαγητό. Παιδιά της πόλης!

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Στην Καλαμάτα που λέτε εκτός από την βάπτιση και το σχετικό πάρτυ, οι οικοδεσπότες μας περιποιήθηκαν με μια βόλτα στον Μεσσηνιακό Κόλπο με το σκάφος Αλμπατρος ΙΙ.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Η ημέρα ήταν συννεφιασμένη αλλά αυτό δεν μας απέτρεψε από το να κάνουμε τις πρώτες μας βουτιές για φέτος στις Κυτριές και μάλιστα στα ανοιχτά. Ένα θα σας πω ... η Μάγδα που δύσκολα μπαίνει τον Αύγουστο στη θάλασσα πήδηξε από το σκάφος στη θάλασσα! Τόσο όμορφη ήταν η βόλτα μας.

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Τον Μάιο τον αποχαιρέτησα με το press event της εταιρείας Oysho για την συλλογή Fall-Winter 2018. Σε ένα από τα ομορφότερα κτίρια της Αθήνας, αυτό της Αμαλίας 36, η Oysho μας επέτρεψε να ρίξουμε μια κλεφτή ματιά στην νέα της συλλογή που σε λίγο καιρό θα βγει στα καταστήματα. Τις εντυπώσεις έκλεψαν για άλλη μια φορά τόσο τα εσώρουχα όσο και η σειρά loungewear σε υπέροχους χρωματικούς συνδυασμούς, ωστόσο και η σειρά activewear μαγνήτισε τα βλέμματα, δίνοντας μου ένα επιπλέον κίνητρο να συνεχίσω την όποια άθληση κάνω τελευταία. Όλες τις λεπτομέρειες μπορείς να τις διαβάσεις στη σχετική ανάρτηση εδώ

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook

Τα παιδιά αποχαιρέτησαν τον Μάιο με τις καθιερωμένες γιορτές τους και την αποφοίτηση από το τμήμα των Αγγλικών. Υπάρχει πολύ συζήτηση γύρω από τη σωστή ηλικία που τα παιδιά θα πρέπει να ξεκινούν την μελέτη μιας ξένης γλώσσας και αν αυτό θα πρέπει να γίνεται σε κάποιο κέντρο ή στο σπίτι. Εγώ θα σας πω ότι ο Βαγγέλης ξεκίνησε στα 4 (φέτος ήταν η 3η του χρονιά) και τώρα πια διαβάζει αγγλικά με μεγάλη ευκολία. Δεν τα καταλαβαίνει τα περισσότερα βέβαια άλλα έχει την ικανότητα τόσο να διαβάσει όσο και να πιάνει σκόρπιες λέξεις στον αέρα. Όσο για τη Μάγδα, φέτος ήταν η πρώτη της χρονιά και παρόλο που ήμουν αρκετά επιφυλακτική στην αρχή, της αρέσει πάρα πολύ. Τα παιδιά σε μικρές ηλικίες είναι σαν τα σφουγγάρια και αφομειώνουν τα πάντα, οπότε είναι πολύ σημαντικό να το εκμεταλλευτούμε και να εισάγουμε μια ξένη γλώσσα από νωρίς στις δραστηριότητες τους.
Εάν λοιπόν έχετε να διαλέξετε για το 5χρονό σας αγγλικά ή π.χ. μπάσκετ, σας προτείνω να διαλέξετε τα αγγλικά. Υπάρχει άπειρος χρόνος για να εντάξετε κάποιο άθλημα στις δραστηριότητές του αργότερα. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι ο Giannis Antetokounmpo στα 16 του άρχισε να ασχολείτε με το μπάσκετ και δείτε που έχει φτάσει σήμερα!

Και κάπως έτσι πέρασαν οι τελευταίοι μήνες μας. Εσείς πως τους περάσατε; Αφήστε μου τα νέα σας σε ένα σχόλιο παρακάτω.

Σας φιλώ! 

Life Lately: Το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιό μου - Όλα όσα συνέβησαν τους πιο busy - μέχρι τώρα - μήνες της χρονιάς  | Ioanna's Notebook


You Might Also Like

1 σχόλια

myTaste.gr