ΤΙ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ;

5.11.18

What's in my bag? Sharing everything that's in by bag during a normal weekday | Ioanna's Notebook


Ένα μυστήριο πλανάται γύρω από το περιεχόμενο μιας γυναικείας τσάντας και αυτό θα προσπαθήσω να λύσω σήμερα. Αλήθεια τι μπορεί να περιέχει μια τσάντα και τι συμπέρασμα μπορεί κανείς να βγάλει για την ιδιοκτήτριά της; Αυτό σκεφτήκαμε και εμείς - η συντακτική ομάδα του EdityourLife Magazine - και στο profile του περιοδικού στο Instagram "τρέχει" ήδη ένα μικρό challenge όπου μοιραζόμαστε το περιεχόμενο της τσάντας μας και μπορείτε να κάνετε και εσείς το ίδιο χρησιμοποιώντας το hashtag #myeditlook.

Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω το περιεχόμενο της δικής μου τσάντας. Τουλάχιστον τα απαραίτητα που φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου τις καθημερινές γιατί ανάλογα με την περίσταση, το περιεχόμενό της αλλάζει. Αυτό βέβαια συμβαίνει κυρίως κατά τη διάρκεια του ΣΚ γιατί τις καθημερινές το περιεχόμενο είναι standard.

Λοιπόν προφανώς δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου το πορτοφόλι μου, τα κλειδιά μου, το κινητό μου, τα γυαλιά ηλίου και η κάρτα ΜΜΜ παρόλο που δεν εμφανίζονται. Φροντίζω να έχω μαζί μου πάντα το προσωπικό ημερολόγιο/planner μου όπου γράφω όλες τις υποχρεώσεις μου, τα ραντεβού μου και γενικά τα πάντα. Χωρίς αυτό είμαι κυριολεκτικά χαμένη! Επίσης έχω πάντα μαζί μου το Editorial ημερολόγιο με το πρόγραμμα των αναρτήσεων τόσο του Ioanna's Notebook όσο και του Edit your Life Magazine αλλά και τις business κάρτες του blog. Επιπλέον τώρα το χειμώνα δεν λείπουν ποτέ οι βιταμίνες από την τσάντα μου ως μια extra προφύλαξη κατά των ιώσεων (μπορεί να είναι και placebo αλλά εμένα προσωπικά με βοηθούν πολύ). Αυτή την περίοδο έχω μαζί μου τα Echinacea από την Power Health. Ένα μικρό νεσεσέρ εκτελεί χρέη Beauty Emegercy Kit, όπου μέσα έχω πάντα ένα κραγιόν, μάσκαρα (σε μικρό μέγεθος), ρουζ, πούδρα, άρωμα αλλά και αντισηπτικό υγρό. Τέλος, επειδή η ημέρα μου δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί έχω πάντα μαζί μου το αγαπημένο μου εύχρηστο μπρελόκ με καλώδια για το κινητό (σου το είχα δείξει εδώ σε παλαιότερη ανάρτηση) και το powerbank μου πάντα φορτισμένο.

Γενικά προτιμώ να έχω μαζί μου τα απαραίτητα (και κάτι παραπάνω) γιατί θέλω να είμαι προετοιμασμένη για οτιδήποτε. Όσον αφορά την τσάντα μου, είμαι υπέρ της άποψης ότι καλύτερα να σου περισσέψει παρά να σου λείψει.

Η δική σου τσάντα τι περιέχει; Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας το περιεχόμενό της ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρεις σ' αυτό εδώ το post. οι πιο όμορφες φωτογραφίες θα "ανέβουν" το Σάββατο 10 Νοεμβρίου στα stories του EdityourLife Magazine. 

What's in my bag? Sharing everything that's in by bag during a normal weekday | Ioanna's Notebook

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Στην τσάντα μου γίνεται χαμός μέχρι και το σημειωματάριό μου παίρνω για να γράφω τι έχω να κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά προτιμώ να έχω μαζί μου σχεδόν τα πάντα και ας μην τα χρειαστώ και έτσι επικρατεί ένας χαμούλης στην τσάντα μου. Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο Instagram Challenge, σε περιμένουμε!

      Διαγραφή

myTaste.gr