Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ H&M STUDIO SS19 ΣΤΗ ΣΕΝΤΟΝΑ ΤΩΝ ΗΠΑ
18.3.19
Με μια τριήμερη διαδραστική εκδήλωση που διήρκεσε από τις 11 έως τις 13 Μαρτίου, παρουσίασε η Η&Μ τη συλλογή της H&M Studio SS19 στη Σεντόνα της Αριζόνα. Ένα διεθνές κοινό από εκπροσώπους της μόδας και των Μέσων ενημέρωσης προσκλήθηκε για να συμμετάσχει σε μια προσχεδιασμένη αφήγηση βασισμένη στη γυναίκα-μούσα της συλλογής, την “Glam Explorer”. Οι καλεσμένοι παρακολούθησαν μοναδικές παραστάσεις εμπνευσμένες από τη συλλογή, όπως μια θεαματική συγχρονισμένη κολύμβηση από την ομάδα Aqualillies και μια ακουστική μουσική παράσταση από τους "The Staves". Ακόμη, επισκέφθηκαν έναν εικονικό χώρο κατασκήνωσης και παρακολούθησαν ένα ιδιαίτερο θέαμα BMX με κόλπα από κασκαντέρ. Η τελική σκηνή περιελάμβανε μια ειδική χορευτική παράσταση, την οποία διαδέχτηκε μια αποκλειστική συναυλία της Maggie Rogers. Οι πελάτες και οι fans της H&M είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την εκδήλωση και να συμμετάσχουν σ’ αυτήν μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων στα social media με το hashtag #HMStudio.
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα και online από τις 21 Μαρτίου.
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα και online από τις 21 Μαρτίου.
«Φιλοδοξία μας ήταν να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο που παρουσιάζαμε μέχρι τώρα τη μόδα, χρησιμοποιώντας μια πρωτότυπη πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Αυτή η μοναδική μορφή διαδραστικού θεάτρου έδωσε στους καλεσμένους, τους πελάτες και τους fans μας τη δυνατότητα να μπουν σε έναν κόσμο που αποτελεί φυσική ενσάρκωση της συλλογής SS19», αναφέρει η Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing & Communication της H&M.
Η έμπνευση για τη συλλογή H&M Studio SS19 προήλθε από την "Glam Explorer", μια λαμπερή περιπετειώδη γυναίκα-μούσα που αρνείται να αφήσει τα ρούχα της να την περιορίσουν, καθώς η δίψα για περιπλάνηση την πηγαίνει οπουδήποτε – από τις τιρκουάζ πισίνες σε ταράτσες ξενοδοχείων, μέχρι τα άγρια τοπία της ερήμου. Με φόντο τη Σεντόνα της Αριζόνα, επιλεγμένοι εκπρόσωποι της μόδας και των Μέσων ενημέρωσης προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εξέλιξη μιας μοναδικής αφήγησης, εμπνευσμένης από το πνεύμα της μούσας της συλλογής.
«Θέλαμε να κάνουμε τους καλεσμένους μας να νιώσουν ότι είχαν μπει σε έναν άλλο κόσμο, όπου δεν ήξεραν τι ήταν πραγματικό και τι φανταστικό. Θέλαμε να τους κάνουμε να ξεπεράσουν τις αναστολές τους, να αλληλεπιδράσουν, να γίνουν μέρος της ιστορίας – και τέλος, να φύγουν απ’ αυτό το μαγευτικό μέρος, ανανεωμένοι» λέει η Connie Harrison, Creative Consultant & Immersive Creative Director.
Την εκδήλωση συντόνιζαν τρεις φανταστικές φίλες που εκτελούσαν χρέη οικοδέσποινων και καθοδηγούσαν τους καλεσμένους μέσα από προσχεδιασμένες, δραματουργικές σκηνές. Διαδραστικές λεπτομέρειες, όπως μυστικά, προσωπικά μηνύματα, μια προσχεδιασμένη μη-πραγματική ραδιοφωνική εκπομπή και μια αντίστοιχη πρωινή εφημερίδα τοποθετήθηκαν ως μέρος της ιστορίας για να τραβήξουν το ενδιαφέρον των καλεσμένων. Η εμπειρία συνεχίστηκε τις επόμενες ημέρες, καθώς η ιστορία ξεδιπλωνόταν μέσα από προσεκτικά επιλεγμένες σκηνές, όπως ένα θέαμα μπαλέτου στο νερό από την ομάδα Aqualilies, μια ακουστική παράσταση από τους The Staves, ένα θέαμα με κόλπα κασκαντέρ από κορυφαίους αθλητές BMX, όπως η παγκόσμια πρωταθλήτρια Perris Benegas, και ένας εικονικός χώρος κατασκήνωσης με φανταστικούς ήρωες. Η αφήγηση κορυφώθηκε μέσα από μια θεαματική χορευτική παράσταση, την οποία διαδέχτηκε μια αποκλειστική συναυλία της Maggie Rogers.
«Με τη συλλογή H&M Studio αντλούμε πάντα έμπνευση από την ιδέα της αβίαστης λάμψης. Θέλαμε να δείξουμε πως η συλλογή SS19 θα ταίριαζε σε οποιαδήποτε λαμπερή εξερευνήτρια – το θέμα είναι απλώς να επιλέξεις τα κομμάτια που ταιριάζουν με την προσωπική σου περιπέτεια», λέει η Pernilla Wohlfahrt, Design Director στην H&M.
To καστ των συντελεστών που συμμετείχαν στην εκδήλωση ήταν ένας συνδυασμός κορυφαίων performers εκφραστικών τεχνών, όπως χορευτές, ηθοποιοί και μοντέλα. Η make-up artist Isamaya Ffrench δημιούργησε το beauty look για κάθε εμφάνιση, χρησιμοποιώντας προϊόντα H&M Beauty.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ H&M STUDIO
Η H&M Studio είναι η συλλογή που κυκλοφορεί δύο φορές το χρόνο και εκφράζει τις πιο σύγχρονες τάσεις της μόδας. Δημιουργημένη από μια αποκλειστική ομάδα σχεδιασμού, η συλλογή περιορισμένης έκδοσης με key-looks και statement pieces έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν σε επιδείξεις μόδας κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Παρισιού. Το 2019 παρουσιάστηκε με μια πρωτοποριακή μορφή διαδραστικού θεάτρου.
0 σχόλια