ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ FOOD EDITOR TOY IOANNA'S NOTEBOOK

4.4.19




Ήρθε η ώρα να μοιραστώ τα νέα μας μαζί σας. Το Ioanna's Notebook αποκτά τη δική του Food Editor, η οποία δεν είναι άλλη από την Μαρία ή κατά τον κόσμο του Instagram a_girl_counting_stars. Στρώνουμε λοιπόν το κόκκινο χαλί και υποδεχόμαστε την Μαρία, η οποία θα μοιράζεται μαζί μας τις λαχταριστές συνταγές της. Την Μαρία τη "γνώρισα" στο Instagram όπου ανεβάζει τις συνταγές της, οι οποίες συνοδέονται πάντα από υπέροχες φωτογραφίες. Έτσι λοιπόν, δεν δίστασα να της προτείνω μια ηλεκτρονική στέγη για τις συνταγές της και είμαι πολύ χαρούμενη που δέχθηκε την πρόταση μου. Ας την γνωρίσουμε λοιπόν! 


Γεια σας φίλοι του Ioanna’s Notebook, είμαι η Mαρία, στον κόσμο του Instagram (εκεί που με «ανακάλυψε» η Ιωάννα), είμαι η a_girl_counting_stars και όπως λέει και το όνομα μου τις περισσότερες φορές θα με βρείτε να κοιτάζω τον ουρανό (με ή χωρίς αστέρια) και να παίρνω βαθιές ανάσες. Εκτός από τον ουρανό, ένα άλλο πράγμα που με ηρεμεί και μου διώχνει τις κακές σκέψεις τα τελευταία χρόνια, είναι η μαγειρική. 
Γι’αυτό λοιπόν, θα μοιραστώ μαζί σας μέσα από αυτό το blog, λίγες από αυτές τις απίστευτα αισιόδοξες στιγμές που μπορείτε να περάσετε και εσείς μέσα σε μια κουζίνα. 

Και που λέτε…. 
1 | Γεννήθηκα στη Λαμία, στις 05/11/1990 και μεγάλωσα στα Γιαννιτσά Πέλλας.

2 | Λίγο πριν την ενηλικίωση μετακόμισα στη Θεσσαλονίκη, στην οποία έζησα 11 χρόνια.

3 | Σπούδασα στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, και η αγάπη μου για την μαγειρική ίσως έχει να κάνει και με την επιστήμη μου, λατρεύω να ψάχνω σε παλιά βιβλία και περιοδικά συνταγές και την ιστορία τους. 

4 | Έκανα μεταπτυχιακό στη Διαχείριση των Συναισθηματικών Κρίσεων στην Εκπαίδευση και εξειδικεύτηκα στη Διαχείριση της Απώλειας και του Πένθους στην παιδική και εφηβική ηλικία. 

5 | Εργάστηκα για πολλά χρόνια σε μια από τις πέντε μεγαλύτερες εταιρίες στην Ελλάδα, από την οποία και παραιτήθηκα για να βρω επιτέλους τον εαυτό μου, μετά από καθημερινές κρίσεις πανικού. ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ, όταν νιώθετε πως τα όρια σας έχουν ξεπεραστεί. 

6 | Στην πορεία, τότε που είχα αντοχές, ξεκίνησα και ένα δεύτερο μεταπτυχιακό, για να μη βαριέμαι βρε αδερφέ, στον τομέα της Ιστορικής Έρευνας και της Διδακτικής της Ιστορίας.

7 | Άρα, δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με τη μαγειρική, ούτε με τη ζαχαροπλαστική και, μεταξύ μας, δεν ξέρω εάν θα άντεχα σε αυτούς τους ρυθμούς.

8 | Σπάνια θα δείτε συνταγές με κρέας, όχι γιατί συνειδητά αποφάσισα να γίνω χορτοφάγος αλλά γιατί το στομάχι μου είναι ένας δύσκολος κριτής και πλέον δεν το αντέχει. 

9 | Φτιάχνω κυρίως πρωινά και brunch  που συνοδεύω τις περισσότερες φορές με γαλλικό καφέ με γεύση φουντούκι.

10 | Αγαπημένη μου πηγή συνταγών είναι η πρώτη που ήρθα σε επαφή, τα παλιά περιοδικά της γιαγιάς μου.


Κάθε δεύτερη Πέμπτη λοιπόν η Μαρία θα μοιράζεται μαζί μας στο Ioanna's Notebook τις λαχταριστές συνταγές της, εσείς όμως φροντίστε να την ακολουθείτε και στο Instagram για να μην χάνετε οτιδήποτε πεντανόστιμο ετοιμάζει.  



You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραία ιδέα η συνεργασία σας κορίτσια! Εύχομαι να πάει καλά και να απολαμβάνουμε και μεις τις όμορφες δημιουργίες που θα μοιράζεστε μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές! Stay tuned! Έρχονται πεντανόστιμες συνταγές που δεν θα θέλεις να χάσεις!

      Διαγραφή

myTaste.gr