ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / WORK STYLE RULES
22.2.16
Photo: Extra Petite
(scroll down for English)
Ποιό είναι το κατάλληλο ντύσιμο για τον χώρο εργασίας είναι ένα θέμα που θέλει πολύ συζήτηση. Κάθε επαγγελματικό περιβάλλον είναι διαφορετικό με τις δικές του απαιτήσεις και ανάγκες, αλλά εάν θα θέλατε να απλοποιήσετε το θέμα, την επόμενη φορά που θα πρέπει να ντυθείτε για την δουλειά σας, αναρωτηθείτε απλώς: "Θα φορούσε αυτό το αφεντικό/διευθυντής/προιστάμενός μου;" Εάν η απάντηση είναι όχι, δεν θα πρέπει να το φορέσετε ούτε εσείς. Εκτός αυτού, υπάρχουν μερικοί βασικοί κανόνες μόδας που ταιριάζουν σε όλους τους χώρους εργασίας.
Κανόνας # 1
Το ντεκολτέ σας δεν θα πρέπει να απέχει περισσότερο από 10 εκ. από τον λαιμό σας.
photo: Pinterest
Κανόνας # 2
Τα αμάνικα μπλουζάκια θα πρέπει να "περισσεύουν" από τις άκρες των ώμων σας. Οι λεπτές τιράντες θα πρέπει να αποφεύονται!
photo: 9 to 5 Chic
Κανόνας # 3
Εάν αμφιβάλλεται για το τι είδους παπούτσια ταιριάζουν στο ντύσιμό σας, φορέστε γόβες.
photo: Hello Fashion
Κανόνας # 4
Τα τζιν αναγκαστικά αποζητούν πιο προσεγμένα στυλ. Ταιριάξτε τα με σακάκι και γόβες.
Photo: The Sweetest Thing
Κανόνας # 5
Σιγουρευτείτε ότι τα ρούχα σας είναι όσο καλύτερα σιδερωμά γίνεται και χωρίς ζάρες.
photo: Memorandum
Κανόνας # 6
Μην το παρακάνετε με τα σχέδια. Οι ρίγες και τα λουλουδάτα είναι αρκετά μέχρι ένα σημείο.
Photo: Stylish Petite
Κανόνας # 7
Εάν το τοπ σας διαγράφει, φορέστε το με ένα σακάκι. Για επιπλέον ασφάλεια φορέστε από μέσα ένα λεπτό φανελάκι.
photo: Pink Peonies
Κανόνας # 8
Το πιο σίγουρο μήκος φούστας είναι στο γόνατο. Ποτέ μην φοράτε κάτι που απέχει περισσότερο από μερικά εκατοστά από το γόνατο.
Photo: The Ivory Lane
Κανόνας # 9
Εάν θέλετε να φορέσετε ένα έντονο κομμάτι, όπως ένα παντελόνι με σχέδιο, φροντίστε να το ταιριάξετε με κάτι αρκετά ήσυχο όπως μια απλή λευκή μπλούζα.
Photo: The Style Editrix
Work appropriate outfits is such a huge topic. Every office is different, but if you care to simplify the topic, when you’re getting dressed for work, ask yourself: “Would my boss wear this?” If the answer is no, you shouldn’t wear it either. Asking yourself this one question helps solve any office outfit indecision, and will encourage looks that impress your supervisor. Other than that, here are some basic fashion rules that apply to almost any workplace setting.
Rule # 1
Your neckline should never be lower than 10 cm. below your collarbone.
photo: Pinterest
Rule # 2
Sleeveless tops should extend to the edges of your shoulders. No spaghetti straps allowed!
photo: 9 to 5 Chic
Rule # 3
Don’t go overboard with print mixing. A subtle stripe and floral is on point.
Photo: Stylish Petite
Rule # 7
If you wear a slightly sheer top, make sure to top it with a blazer. Wear a camisole underneath to be extra safe.
photo: Pink Peonies
Rule # 8
The safest hemline is at the knee. Never go shorter than a few inches above the knee.
Photo: The Ivory Lane
Rule # 9
If you want to wear a bold piece like printed pants, balance it with polished items, like a crisp white blouse.
Photo: The Style Editrix
0 σχόλια