HIGH vs. LOW: TIBI STRIPED SILK MIDI SKIRT

23.8.16

Photo: Wendy's Lookbook
(scroll down for English)

Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι σε διαρκή αναζήτηση για την τέλεια φούστα. Βλέπετε η ντουλάπα μου, χρειάζεται επειγόντως μια αναβάθμιση και τελευταία - καθώς η συλλογή μου με tops έχει αρχίσει να μεγαλώνει - έχω επικεντρωθεί στις φούστες. Η τελευταία εμμονή μου είναι οι ρίγες, πιθανότατα δεν θα τις βαρεθώ ποτέ, κυρίως λόγω αυτής της υπέροχης φούστας
Εάν μου έλεγε κανείς ότι αγόρασε ριγέ φούστα, σίγουρα θα γελούσα. Βλέποντας όμως πόσο όμορφα μπορεί να συνδυαστεί, παραδέχθηκα το λάθος μου και άλλαξα γνώμη. Δεδομένου ότι η τιμή της συγκεκριμένης φούστας αγγίζει τα 600€, αναζήτησα μια εναλλακτική λύση. Δείτε λοιπόν τι βρήκα μέχρι στιγμής.


I've been in the hunt for the perfect skirt for a while now. My closet need an upgrade so I'm searching for some skirts as my top collection is growing. Lately I'm obsessed with stripes and probably will never get tired of them. Mostly because of the amazing Tibi striped silk midi skirt
If anyone would told me that bought a striped midi skirt I would propably have laughed, but seeing all the beautiful outfits that some of my favorite fashion bloggers put together, made me change my mind. Now I'm in the hunt for a striped mid skirt as I don't want to spend around 600€ for a skirt and look what I've found so far. 






You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr