JANUARY'S FIND: USB KEYCHAIN

18.1.17

(scroll down for English) 

Νομίζω ότι έχετε καταλάβει πόσο πολύ μου αρέσουν τα ψώνια (σε ποια γυναίκα δεν αρέσουν άλλωστε!). Επειδή κατά καιρούς ανακαλύπτω μερικούς μικρούς θησαυρούς, σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να μοιράζομαι τις "ανακαλύψεις" μου. Θα ξεκινήσω λοιπόν με αυτό το απίθανο κρεμαστό/μπρελόκ, το οποίο έχει κρυμμένο καλώδιο USB.

Μερικές φορές χρησιμοποιώ την έρευνα αγοράς για δώρα προς δικό μου όφελος. Έτσι συνέβει και με αυτό το υπέροχο μπρελόκ το οποίο εντόπισα καθώς περίμενα στην ουρά του ταμείου στα H&M. Είχα δει κάτι παρόμοιο στο Instagram αλλά πίστευα ότι θα ήταν δύσκολο να βρω ένα τέτοιο στην Ελλάδα. Ποτέ μην λες ποτές λοιπόν, διότι όχι μόνο το βρήκα αλλά ήταν και αρκετά φθηνό  (κοστίζει μόνο 7,99 €). Εάν λοιπόν θέλετε να κάνετε ένα μικρό δωράκι στον εαυτό σας, αυτό το μπρελόκ είναι ότι πρέπει - ειδικά εάν και το δικό σας τηλέφωνο μένει χωρίς μπαταρία αρκετά συχνά. Βλέπετε μερικές φορές ξεχνάω να πάρω μαζί μου τον φορτιστή και τότε είναι που θα μείνω χωρίς μπαταρία. Έτσι λοιπόν αυτό το όμορφο μπρελόκ λύνει το πρόβλημα καθώς το έχω πάντα μαζί μου αφού είναι στα κλειδιά μου. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να βρω μια θύρα USB και αυτό είναι! Το τηλέφωνό μου φορτίζει.


Πραγματικά είναι σωτήριο, ειδικά γι' όλους εμάς που είμαστε πολλές ώρες εκτός σπιτιού. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να εντοπίσω online το συγκεκριμένο προϊόν (σίγουρα όμως θα το βρείτε σε ένα κατάστημα H&M) αλλά βρήκα μερικά παρόμοια.

SHOPPING



You know how much I love shopping (who doesn't) so I thought it will be fun to share with you my favorite finds, starting with this amazing USB tassel keychain.

Sometimes I use my gift research for my own good. Like this amazing keychain (only 7,99 €) that I've bought myself while waiting to pay at my local H&M. This keychain is a treat-yo-self gift with a nice little surprise; especially if your phone is - like mine - on low battery often. Sometimes, I forget to take with me the charging cable and it's that particular time that my phone dies. This keychain solves the problem because the charging cable is on my keys - which I always have with me - so the only thing I have to do is to plug this into any USB port and boom! My phone is charged.


This is a life saver packaged in a very pretty keychain. Unfortunately, I can't find the exact keychain online (but I'm sure you will find it at a H&M store) so I've linked some similars.

SHOPPING 



You Might Also Like

2 σχόλια

myTaste.gr