ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ / ON THE GO DAILY ESSENTIALS

10.1.17

(scroll down for English)

Στις μέρες μας, περνάμε πολύ περισσότερο χρόνο εκτός σπιτιού. Προσωπικά, βρίσκομαι συνήθως 10 ώρες την ημέρα στο δρόμο και έτσι για να "επιβιώσω" κουβαλάω μαζί μου όλα τα απαραίτητα ... έτσι γιατί ποτέ δεν ξέρεις πως θα καταλήξει η ημέρα σου.

Στο δρόμο για τη δουλειά, μου αρέσει να ακούω μουσική. Η τελευταία μου ανακάλυψη είναι το Spotify, το οποίο μου επιτρέπει να ακούω ότι θέλω όποτε το θέλω χωρίς να χρειάζεται να αποθηκεύσω τη μουσική στο κινητό μου. Έτσι λοιπόν ένα καλά φορτισμένο κινητό είναι απαραίτητο. Δεν φεύγω ποτέ από το σπίτι χωρίς τα ακουστικά και τον φορτιστή μου.


Δεν έχω τίποτα χειρότερο από το να με πιάσεις απροετοίμαστη, έτσι λοιπόν έχω πάντα μαζί μου ένα μικρό σετ μακιγιάζ με όλα τα απαραίτητα συμπεριλαμβανομένου και μιας υπέροχης παλέτας Clinique. Έχει το τέλειο μέγεθος και περιέχει δύο ρουζ και τέσσερις σκιές, που μπορούν να σε "υποστηρίξουν" από το πρωί έως το βράδυ. Δυστυχώς, η συγκεκριμένη παλέτα ήταν μέρος εορταστικής συσκευασίας και δεν κυκλοφορεί πια αλλά έχω πάντα τα μάτια μου ανοιχτά και κάποιο παρόμοιο προϊόν. Άλλο ένα πράγμα που έχω πάντα μαζί μου είναι μικρά δείγματα αρωμάτων. Πολλές φορές ξεχνάω να φορέσω άρωμα και αυτά τα μικρά μπουκαλάκια είναι ότι πρέπει.


Κάτι άλλο που υπάρχει πάντα στη τσάντα μου είναι  lip balm. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν έχω κάποιο αγαπημένο και μου αρέσει να δοκιμάζω νέα προϊόντα. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ ένα Wet n Wild που ήταν δώρο σε κάποια ηλεκτρονική αγορά. Τέλος, επειδή με το κρύο τα χέρια μου "ξεραίνονται" και η επιδερμίδα του σπάει, φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου μια κρέμα χεριών. Η κλασική Nivea στο μπλε κουτάκι είναι η αγαπημένη μου. Είναι πια κλασσική, η ίδια που χρησιμοποιούσε η γιαγιά μου και η μητέρα μου. Επιπλέον όλων αυτών, επειδή χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ καθημερινά, έχω πάντα μαζί μου ένα μπουκαλάκι με αντισηπτικό χεριών ώστε να κρατώ τα μικρόβια μακριά.

SHOPPING



Nowadays, people spend more time on the go than at home. Personally, in order to survive a long day, I carry around an over packed bag with all the essentials, not only for the day but ... you know ... just in case. Let's see what I'm talking about.

I love to hear my favorite music on the way to work and Spotify app is a lifesaver. You can hear whatever you want, whenever you want without any downloading. To do so, I have to keep my phone's battery fully charged. I never, ever leave the house without my iPhone charger and earphones.


I hate nothing more than being unprepared, so I carry with me a mini makeup kit with all the essentials including this Clinique multi-purpose palette. It has the perfect size and with two blushes and four eyeshadows, it can take you from day to night. Sadly it was part of a limited edition gift box and I have my eyes open for an alternative. Another thing that I have in my mini kit are various perfume testers. Sometimes, I'm on the run and I forget to put on some perfume so, I use one of these. They are the perfect size to carry around.


Another thing that I always carry is a lip balm. I never leave the house without it. I don't have a favorite in particular, as I like to try new products. Right now I use one that was given to me as a gift with purchase some time ago. I love soft hands so to protect mine from the winter cold, I have a super moisturizing hand cream with me. Nivea hand cream is my go-to favorite. It's an all time classic, the same that my grandmother and mother used and it's scent brings me so many memories. Lastly, due to the fact that I use public transportation every day, I keep a hand sanitizer in my bag, to keep all the germs away.

SHOPPING



You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr