SHOPPING FILES: Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΟΠΑΡ

3.12.18

Shopping files: Leopard print is here to stay so check out some of the most stylish and affordable items at the stores right now | Ioanna's Notebook


Το λεοπάρ ήταν πάντα ένα δημοφιλές print αλλά αυτή τη σεζόν είναι παντού. Σου έχω ήδη δείξει ένα πρόσφατο outfit (διάβασε εδώ τη σχετική ανάρτηση) και έχω ήδη από την περσινή σεζόν ένα υπέροχο clutch (εδώ σου είχα μιλήσει σχετικά) αλλά και ένα υπέροχο ζευγάρι γόβες από την προ-παιδιών εποχή μου. 
Δεδομένου όμως ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να φορέσεις και να συνδυάσεις το λεοπάρ σκέφτηκα να σου συγκεντρώσω σε μια ανάρτηση όλες τις λεοπάρ προτάσεις μου. Ακόμα και αν το βρίσκεις ως print πολύ busy θα σου πρότεινα να το δεις με διαφορετικό μάτι καθώς ταιριάζει με όλα τα βασικά χρώματα (άσπρο, μαύρο, γκρι, μπλε ακόμα και κόκκινο). Επιπλέον ένα ζευγάρι λεοπάρ γόβες ή μια λεοπάρ τσάντα ή ακόμα και ένα λεοπάρ μαντίλι μπορούν πολύ εύκολα και απλά να αναβαθμίσουν ένα μονόχρωμο ή basic ντύσιμο σε κάτι πολύ στυλάτο και κομψό. Το μόνο που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου και κατά συνέπεια να προσέξεις, είναι ότι δεδομένου ότι το λεοπάρ είναι έντονο από μόνο του θα πρέπει να κρατήσεις το υπόλοιπο ντύσιμό σου απλό. 

Παρακάτω λοιπόν θα βρεις μερικά από τα αγαπημένα μου κομμάτια - όλα σε λογικές τιμές. Επίσης μην παραλείψεις να αποκτήσεις την αγαπημένη μου πλισέ λεοπάρ φούστα (στην έδειξα εδώ) η οποία είναι back in stock στα καταστήματα Zara.

Shopping files: Leopard print is here to stay so check out some of the most stylish and affordable items at the stores right now | Ioanna's Notebook

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18

Ελπίζω να σου άρεσαν οι επιλογές μου, άφησέ μου ένα σχόλιο παρακάτω με τα δικά σου αγαπημένα λεοπάρ κομμάτια.

Shopping files: Leopard print is here to stay so check out some of the most stylish and affordable items at the stores right now | Ioanna's Notebook



You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr