2019 ΔΩΡΕΑΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΗΝΑΣ ΣΕ 2 ΣΕΛΙΔΕΣ

29.12.18

2019 Free Printable Monthly Calendar - 2Pages per Month - Ioanna's Notebook


Καλημέρα! Σήμερα έχω για εσάς το νέο δωρεάν εκτυπώσιμο μηνιαίο ημερολόγιο 2019 σε μορφή booklet. Όπως και πέρσι, ο μήνας καταλαμβάνει δύο σελίδες για να έχετε περισσότερο χώρο για τις σημειώσεις σας και να μπορείτε να δείτε με μεγαλύτερη άνεση "τι σας περιμένει"! Φυσικά, έχει και εξώφυλλο για να μπορείτε να το "δέσετε" και να το έχετε πάντα μαζί σας. Εγώ το χρησιμοποιώ ως ένθετο Meal Planner μέσα στο Ημερολόγιό μου ενώ μια διαφορετική του version ως Blog Planner για να οργανώνω όλες τις εργασίες του Ioanna's Notebook αλλά και οτιδήποτε αφορά το White Wedding (αν σας ενδιαφέρει αυτή η μορφή, αφήστε μου σχόλιο για να το ανεβάσω).  

Απλά κάντε click και download στα παρακάτω link!

Θυμηθείτε ότι όποια δωρεάν εκτυπώσιμα μοιράζομαι μαζί σας εδώ στο Ioanna's Notebook είναι καθαρά για προσωπική χρήση. Εάν θέλετε να τα χρησιμοποιήσετε με κάποιον άλλον τρόπο, επικοινωνήστε μαζί μου στο ioannasnotebook@gmail.com. Ευχαριστώ!

2019 Free Printable Monthly Calendar - 2Pages per Month - Ioanna's Notebook

You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr